Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/3/2010
TEST
Και ο Θεός έπλασε την «5άρα»
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 22866 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/3/2010
Πολιτισμένος και οικονομικός
Ο 3λιτρος κινητήρας συνδυάζεται αρμονικά με το υψηλής τεχνολογίας 8τάχυτο κιβώτιο.
Το λογότυπο 523i, που βρίσκεται στο πίσω μέρος της νέας Σειρά 5, μπορεί να παραπέμπει σε μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα, όμως πρόκειται για 3λιτρο μοτέρ, ονομαστικής ισχύος 204 ίππων. Απόδοση που αναλογικά μπορεί να μην εντυπωσιάζει, ωστόσο στο δρόμο η κινητήρια αυτή μονάδα καταφέρνει να κινεί σε γρήγορους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.754 κιλών, κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση, όταν το αυτοκίνητο οδηγείται στρωτά. Η προθυμία που παρουσιάζει στο πάτημα του δεξιού πεντάλ είναι καλύτερη από τις μεσαίες στροφές και άνω, όπου φτάνει δίχως δυσκολία στην κόκκινη περιοχή των 7.000+ σ.α.λ. Επίσης, η παρουσία του μηχανικού συνόλου στην καμπίνα είναι ιδιαίτερα διακριτική από πλευράς θορύβου, ακόμα και στις υψηλές στροφές, όπου μάλλον ως μια ευχάριστη ψηλότονη μελωδία φτάνει στα αυτά των επιβατών, παρά ως ενοχλητικός ήχος. ¶ξιο αναφοράς είναι και το προαιρετικό 8τάχυτο αυτόματο - σειριακό κιβώτιο, με το οποίο εφοδιαζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται ομαλά και άμεσα είτε μέσω του επιλογέα είτε μέσω των πλήκτρων πίσω από το τιμόνι και με την τελευταία ταχύτητα να διατηρεί πολύ χαμηλές στροφές στον κινητήρα (π.χ. στα 200 χλμ./ώρα η βελόνα του στροφόμετρου δείχνει 3.500 σ.α.λ.).
Θόρυβος (db)
7η ταχ. 100 χλμ./ώρα67,9
8η ταχ. 100 χλμ./ώρα66,9
8η ταχ. 120 χλμ./ώρα70,5
8η ταχ. 140 χλμ./ώρα72,1
Ρελαντί44,8

 
 BMW 523i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία