Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2010
TEST
Haute Couture
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 51584 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/4/2010
Γαργαλιστικό
Eυχάριστη έκπληξη αποτελεί η ποιότητα κύλισης και ο τρόπος που η σφιχτή ανάρτηση του DS3 αντιμετωπίζει τις κακοτεχνίες.
Τα καλύτερα νέα όμως για το DS3 έρχονται στην οδήγησή του, που σε κάποιες περιπτώσεις είναι καλύτερη ακόμα και από του Mini. Και εξηγούμαστε. Το DS3 δεν έχει καμία σχέση με όποιο Citroen και αν οδηγήσαμε τελευταία, όντας κάτι εντελώς διαφορετικό! Η επαναρύθμιση της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας, οι επεμβάσεις στις αναρτήσεις -με γόνατα εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω- και τα φαρδύτερα μετατρόχια σε σχέση με το C3, έφεραν στο προσκήνιο ένα μικρό αυτοκίνητο, που χαίρεσαι όχι μόνο να βλέπεις, αλλά και να οδηγείς.
Θετικά πηδάλια, γερό κράτημα και ρυθμίσιμη συμπεριφορά καθιστούν το DS3 το πιο ολοκληρωμένο οδηγικά αυτοκίνητο, που έχει κατασκευάσει η Citroen τα τελευταία χρόνια.
Το άμεσο και ακριβές τιμόνι προσφέρει όλα τα απαραίτητα τουλάχιστον ποσά πληροφόρησης, ο επιλογέας είναι ευχάριστος και με απρόσμενα θετικό κούμπωμα, τα καθίσματα στηρίζουν σωστά και όλα αυτά τη στιγμή που το μπροστινό μέρος διατηρεί με πείσμα την πρόσφυσή του, ακόμα και όταν πατάς βαθιά το γκάζι μέσα στη στροφή. Από την άλλη, χάρη και στο πλήρως απενεργοποιούμενο ESP, το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, αλλά μόνο προς όφελος της ευελιξίας, χωρίς να γίνεται απότομο και άτσαλο. Απόλυτα θετικά κρίνονται και τα φρένα, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα. Με δύο λόγια, το DS3 δείχνει ισορροπημένο, με σπορτίφ και ανάλαφρο πάτημα. Άλλωστε αξιοπρόσεκτες ενέργειες συνέβαλαν, ώστε το βάρος να συγκρατηθεί όσο το δυνατόν σε χαμηλά επίπεδα με τη χρήση νέων τεχνικών, ώστε να εξασφαλιστεί παράλληλα η μέγιστη δυνατή στιβαρότητα στο πλαίσιο. Για παράδειγμα, η πίσω ανάρτηση ζυγίζει επτά κιλά λιγότερα σε σχέση με το παρελθόν, γεγονός το οποίο συμβάλλει, εκτός από την οικονομία καυσίμου, και στη δυναμική συμπεριφορά. Το DS3 μπορεί να μην έχει το αλά go kart τιμόνι και στήσιμο του Mini, αλλά σίγουρα δεν έχει και την ανάλογη αγριεμένη ποιότητα κύλισης και περιορισμένη άνεση. Παρά τους τροχούς των 17 ιντσών με ελαστικά 205/45, το DS3 δε νιώθει άβολα στις κακοτεχνίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, αυτό σίγουρα είναι κάτι που εκτιμάς στην καθημερινή οδήγηση.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 283 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 249 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)39,5
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού36
Διάσταση ελαστικών205/45 R17

 
 Citroen DS3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας-Επιδόσεις
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Εγγυήσεις- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα