Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/5/2010
TEST
Έχει ταλέντο
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 45257 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/5/2010
«πράσινη» (επ)ανάσταση
Το εξαιρετικό πλαίσιο κάνει τους 124 ίππους να δείχνουν λίγοι, παρά την επιμελή προσπάθεια μείωσης του βάρους.
Το μεγάλο ατού του CR-Z είναι πως ξεφεύγει από την οδηγική ανία των υβριδικών οχημάτων, που ξέραμε μέχρι σήμερα. Το θετικό προοίμιο της σπορ θέσης οδήγησης που φέρνει το τιμόνι μέσα στα χέρια, έχει συνέχεια και μόλις οι τροχοί κυλήσουν. Το τιμόνι έχει μεστή αίσθηση και πολύ καλή ακρίβεια, η απόκριση στο γκάζι είναι τονισμένη και ο επιλογέας τιμά την παράδοση της Honda. Στη θέση Εco η απόκριση στο γκάζι θυσιάζεται προς όφελος της οικονομίας, ενώ και το τιμόνι χάνει μέρος της αίσθησης, χωρίς όμως και πάλι να γίνεται πλαδαρό.
Στις στροφές ακόμα και υπό πίεση το CR-Z διατηρεί στο ακέραιο την τροχιά του και μόνο στο όριο θα υποστρέψει προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα.
Στη θέση Sport όμως, το CR-Z δείχνει το πρόσωπο που κάθε ενθουσιώδης οδηγός θα ήθελε από ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Ειδικά το τιμόνι γίνεται επιπέδου… BMW και το τράβηγμα θυμίζει αυτοκίνητο με τούρμπο και πολλά κυβικά, μειώνοντας έτσι την ανάγκη καταφυγής στον πολύ καλό επιλογέα. Στις στροφές ακόμα και υπό πίεση, το CR-Z διατηρεί στο ακέραιο την τροχιά του και μόνο στο όριο θα υποστρέψει προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα. Όταν το σύστημα ευστάθειας είναι εκτός, τότε δεν αρνείται τις ρυθμίσεις με το γκάζι, αφού το πίσω μέρος είναι ζωντανό και μπαίνει στο παιχνίδι, αν ο οδηγός το επιδιώξει. Το εξαιρετικό πλαίσιο κάνει τους 124 ίππους να δείχνουν λίγοι, παρά την επιμελή προσπάθεια της μείωσης βάρους -από τα αλουμινένια εμπρός ψαλίδια εξοικονομούνται 4 κιλά, από τις ζάντες 5 και συνολικά το CR-Z είναι 44 κιλά ελαφρύτερο από ένα 5θυρο Civic. Ένα νούμερο ιπποδύναμης στο 150 θα έκανε τα πράγματα ακόμα καλύτερα! Η ποιότητα κύλισης και η άνεση δεν έχουν θυσιαστεί προς όφελος των παραπάνω και σε κάθε περίπτωση τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά. Στην πόλη είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο, το σταμάτημα και το ξεκίνημα στα φανάρια (κάτι σαν Start/Stop) γίνεται άψογα, αλλά η προς τα πίσω ορατότητα είναι περιορισμένη, λόγω του παρμπρίζ και των φαρδιών κολόνων. Έτσι, το παρκάρισμα δυσκολεύει χωρίς τους αισθητήρες παρκαρίσματος, που είναι στάνταρ στην ακριβή μόνο έκδοση.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 262 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 260 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Διάσταση ελαστικών195/55 R16

 
 Honda CR-Z
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από 22.990 ευρώ με απ΄ όλα
Εσωτερικό
Κινητήρας
Χώροι
Είναι όλα τα υβριδικά ίδια;
Στο δρόμο
Mαθήματα (υβριδικής) ιστορίας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή