Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2010
TEST
Σκεπτόμενη καρδιά…
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 68496 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2010
Κάτι παραπάνω από απλά «βασικός»
Αποκλειστικά με turbo κινητήρες προσφέρει η Alfa Romeo την Giulietta, με τη βασική επιλογή της γκάμας να την ορίζει ο 1.400άρης των 120 ονομαστικών ίππων, που γνωρίσαμε και στη MiTo. Ουσιαστική του διαφορά στην Giulietta είναι ότι συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με σχετικά σφιχτή κλιμάκωση. Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 208 Nm να αποδίδεται μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Από εκεί και πάνω, η απόδοση της δύναμης έρχεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα, χαρίζοντας στην Giulietta έναν πολιτισμένο χαρακτήρα. Το κιβώτιο, από την πλευρά του, όπως προείπαμε, έχει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, ενώ ο επιλογέας του με τη χαρακτηριστική μπίλια στην άκρη διακρίνεται για την αίσθηση που προσφέρει. Σημειώστε, τέλος, ότι για πρώτη φορά με τον 1,4 TB 120 PS συνδυάζεται σύστημα αυτόματης εκκίνησης/επανεκκίνησής του Start&Stop, ώστε να εξοικονομηθεί ενέργεια σε αλλεπάλληλες στάσεις.
Ο επιλογέας, με τη ρετρό μπίλια (σε μέγεθος όμως μικρής… μπάλας!), διακρίνεται για το «κούμπωμά» του και τη γενικότερη πολύ καλή αίσθηση.
Ο 120άρης 1,4 TB επιλέχθηκε για να κρατηθεί πιο χαμηλά το κόστος της βασικής έκδοσης. Στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ικανός στο να κινήσει σβέλτα την Giulietta.

 
 Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία