Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/9/2010
TEST
Φυσική συνέχεια!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 41740 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/9/2010
Βελτιωμένο σε οδική συμπεριφορά με λιγότερη όμως άνεση
Η πιο σφιχτή ανάρτηση και το χαμηλωμένο αμάξωμα προσέδωσαν καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά στο υβριδικό Toyota Auris, σε σχέση με το συμβατικό μοντέλο.
Παρ´ ότι η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων του Auris HSD παραμένει ίδια με αυτή των υπολοίπων Auris, οι μηχανικοί της Toyota προχώρησαν σε κάποιες αλλαγές, που απαίτησαν από τη μια η βελτίωση στην αεροδυναμική και από την άλλη το αυξημένο βάρος (π.χ. +108 κιλά σε σχέση με το Auris 1,33) και η αλλαγή στην κατανομή του. Ειδικότερα, το αμάξωμα είναι πλέον χαμηλότερο κατά 5 χλστ., ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πιο σφιχτή. Έτσι, στο δρόμο το Auris HSD εμφανίζει πολύ καλή σταθερότητα, σίγουρο πάτημα και ουδετερότητα στις αντιδράσεις του, με μικρότερες κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές σε σχέση με το παρελθόν. Στον αντίποδα η άνεση είναι ελαφρώς μετριασμένη, όμως η ποιότητα κύλισης παραμένει πολύ καλή. Η αίσθηση τώρα κρίνεται συνολικά πολύ καλή, παρά τη σχεδόν κάθετα τοποθετημένη θέση οδήγησης. Το τιμόνι στην ευθεία έχει το απαιτούμενο βάρος, όμως στις στροφές αποκαλύπτει ένα μέτριο επίπεδο πληροφόρησης. Για τα φρένα, τέλος, τα οποία πλέον είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα, έχουμε ενστάσεις ως προς την αίσθηση από το πεντάλ, ενώ άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ήταν και η επίδοσή τους στις μετρήσεις μας ακινητοποίησης.

 
 Toyota Auris HSD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Synergy Drive
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία