Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/10/2010
TEST
Yπερπλήρες
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 14403 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/10/2010
Ελαστικός και δυνατός, πολύ καλό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Τα νέα για το S-Max είναι αν μη τι άλλο τα μηχανικά μέρη. Ο πολυαναμενόμενος κινητήρας EcoBoost SCTi έρχεται να αντικαταστήσει τον αναχρονιστικό 2,5Τ του ομίλου και αν και μικρότερος σε απόδοση, έχει πιο σπορ χαρακτηριστικά λειτουργίας, ανεβάζοντας γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα μέχρι και τον κόφτη. O κινητήρας αυτός συνεργάζεται αποκλειστικά με το νέο 6τάχυτο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Powershift) της εταιρείας. Εκείνο είναι ιδιαίτερα ομαλό στη λειτουργία του και άμεσο τόσο στη νορμάλ θέση (D), όσο και στη σπορ (S), που διατηρεί τις στροφές του κινητήρα ψηλά, ενώ στη χειροκίνητη θέση ο οδηγός επιλέγει ποια ταχύτητα θα χρησιμοποιήσει και για όσο διάστημα εκείνος θέλει, ακόμα και στον κόφτη. Τέλος, η κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για τα δεδομένα του ανταγωνισμού (8,1 λτ./100 χλμ.).

 
 Ανανεωμένο Ford S-Max 2,0Τ EcoBoost
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία