Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2011
Συγκριτικό Test
Ισχύς εν τη ανέσει!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 59068 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2011
Κορυφαία άνεση το C5 και πιο ευχάριστο το Mondeo
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Κορυφαία άνεση προσφέρει στους επιβάτες του το C5, καθώς και υποδειγματική σταθερότητα ειδικά στις ευθείες, αλλά είναι μέτριο οδηγικά.
Ξεκινώντας από τον τομέα της άνεσης, που είναι από τα βασικά ζητούμενα σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο προορίζεται ως επί το πλείστον για κάλυψη ταξιδιών, πιο ιδανικό μοντέλο είναι το C5. Η ανάρτηση του μεσαίου Citroen, είτε πρόκειται για τη "μεταλλική" (όπως την ονομάζει η Citroen) είτε για την υδροενεργητική Hydractive III+, παρέχει κορυφαία άνεση, αφού "καταπίνει" τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Παράλληλα, κινούμενο στις ευθείες με μεγάλες ταχύτητες είναι ακλόνητο, ενώ σε κομμάτια με στροφές παρουσιάζει μεν κάποιες τάσεις υποστροφής και με πιο αισθητές κλίσεις με τη "μεταλλική" ανάρτηση, δίχως όμως να προβληματίζει.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Το στιβαρό πλαίσιο και οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις χαρίζουν στο Passat ουδέτερη οδική συμπεριφορά και πολύ καλή άνεση, ενώ διακρίνεται και για την ηχομόνωση.
Στα αρνητικά συγκαταλέγεται το ελαφρύ τιμόνι και η γενικότερα "αποστειρωμένη" αίσθηση. Για τους οικογενειάρχες που αναζητούν πιο ευχάριστη οδηγική αίσθηση, συν γρήγορες επιδόσεις, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση, καταλληλότερο είναι το Mondeo 1,6 EcoBoost. H οδική του συμπεριφορά ανήκει μεταξύ των σημαντικότερων πλεονεκτημάτων του, η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί ως και σπορτίφ (τηρουμένων των αναλογιών), προσφέροντας σίγουρο πάτημα σε κάθε περίπτωση. Σε δρόμο με στροφές εμφανίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και λογικές κλίσεις, ενώ το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Ιδιαίτερα ισορροπημένο είναι το Mondeo, το οποίο είναι ευχάριστο οδηγικά, "δυνατό", άνετο και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Από τα πιο ισορροπημένα στο δρόμο και με υψηλό το αίσθημα της ασφάλειας είναι το Passat, του οποίου το αμάξωμα παρουσιάζει ομοιογένεια και συμπεριφέρεται ως ένα ενιαίο σύνολο, αφού οι όποιες υπο/υπερστροφικές τάσεις είναι ελάχιστες και θα εκδηλωθούν κατόπιν επιδίωξης του οδηγού. Πρόσθετα είναι πολύ αθόρυβο στο ταξίδι και στον ανοιχτό δρόμο "καταπίνει" τα χιλιόμετρα με ευκολία, δίχως να κουράζει τους επιβαίνοντές του. Πολύ καλές εντυπώσεις συνολικά αφήνει στο δρόμο το νέο 508, του οποίου η ρύθμιση της ανάρτησης ισορροπεί επιτυχημένα μεταξύ της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς και της υψηλής άνεσης.
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
Το νέο 508 αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις στο δρόμο με τη σταθερότητα που εμφανίζει και την πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών.

Έτσι, στην ευθεία παρουσιάζεται σταθερό και με σίγουρο πάτημα, ενώ σε ένα δρόμο με στροφές, το 508 θα στρίψει με ασφάλεια και σιγουριά. Το τιμόνι, από την πλευρά του, έχει απλά θετική αίσθηση (είναι σχετικά ελαφρύ, αλλά άμεσο) και τα φρένα ιδιαίτερα αποτελεσματικά.
Τα καλύτερα στο ταξίδι
•Πιο ομοιογενές στο δρόμο το Mondeo 1,6 EcoBoost •Πιο άνετο το C5 1,6 THP και το 508 1,6 ΤΗP •Πιο αθόρυβο το Passat 1,4 TSI BMT •Πιο γρήγορο στην προσπέραση το Mondeo 1,6 EcoBoost •Καλύτερο σε οδηγική αίσθηση το Mondeo
Τα μεσαία 4θυρα αυτοκίνητα και ειδικά αυτά με τους πιο δυνατούς turbo κινητήρες μέχρι 1,6 λτ. και τιμή έως 25.000 ευρώ προσφέρουν ό,τι αναζητά κανείς από μια οικογενειακή «κούρσα», όπως επιδόσεις, χώρους, ποιότητα ασφάλεια, κ.ο.κ., χωρίς να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Εμείς επιλέξαμε 4 «mainstream» μοντέλα σύμφωνα με αυτές τις προϋποθέσεις και τα συγκρίνουμε, αναδεικνύοντας την πληρέστερη πρόταση.
C5 με ρυθμιζόμενη ανάρτηση
Η προαιρετική ανάρτηση Hydractive III+ του C5 περιλαμβάνει δύο ρυθμίσεις σκληρότητας, οι οποίες μεταβάλλονται είτε με το πάτημα του πλήκτρου είτε αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Η εν λόγω ανάρτηση διατηρεί πάντα σταθερή την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, ενώ χαμηλώνει αυτόματα για καλύτερη αεροδυναμική και σταθερότητα όταν το αυτοκίνητο κινείται στην ευθεία.
Θόρυβος (db)
Μάρκα/Μοντέλο 5η ταχ. 100
χλμ./ ώρα
6η ταχ. 100
χλμ./ ώρα
6η ταχ. 120
χλμ./ ώρα
6η ταχ. 140
χλμ./ ώρα
Ρελαντί
Μέσος όρος
VW Passat 1,4 TSI BMT66,965,769,871,343,463,4
Peugeot 508 1,6 THP 156 PS66,465,868,173,144,163,5
Ford Mondeo 1,6 EcoBoost 160 PS67,166,368,471,845,263,8
Citroen C5 1,6 THP 15568,167,570,872,644,964,9
Φρένα
Μάρκα/μοντέλο100-0 χλμ./ ώρα (μ.)
Peugeot 508 1,6 THP 156 PS37,7
Citroen C5 1,6 THP 155 39,1
Ford Mondeo 1,6 EcoBoost 160 PS39,5
Στο Passat 1,4 TSI BMT δεν έχει γίνει μέτρηση φρένων

 
 Τα γρηγορότερα 4θυρα μεσαία αυτοκίνητα έως 1.600 κ.εκ. turbo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χρηματοδοτικά προγράμματα - προσφορές
Εξοπλισμός - τιμή
Εσωτερικό
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Χώροι
Κατανάλωση - εκπομπές CO2
Συμπέρασμα