Διαβάστηκε από 71524αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/8/2011
από 23.370 ευρώ
Στο πρώτο μικρό κουπέ υβριδικό μοντέλο, το CR-Z, η συνδυαστική ισχύς του συστήματος IMA των 1,5 λτ. φτάνει τους 124 ίππους.
Πρόκειται για το πρώτο μικρό κουπέ υβριδικό αυτοκίνητο που, πρώτα απ´ όλα κεντρίζει το ενδιαφέρον με την ιδιαίτερα δυναμική σχεδίασή του, θυμίζοντας εξωτερικά το "εκρηκτικό" CRX, ενώ ανάλογα ξεχωριστό είναι και το 2θέσιο εσωτερικό του.
Παράλληλα, το μεγάλο ατού του CR-Z είναι πως ξεφεύγει από την οδηγική ανία των υβριδικών οχημάτων, που ξέραμε μέχρι σήμερα.
Το τιμόνι έχει μεστή αίσθηση και πολύ καλή ακρίβεια, η απόκριση στο γκάζι είναι τονισμένη και ο επιλογέας τιμά την παράδοση της Honda. Στις στροφές ακόμα και υπό πίεση, το CR-Z διατηρεί στο ακέραιο την τροχιά του και μόνο στο όριο θα υποστρέψει προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα.
Επίσης, ο τρόπος που τραβάει ο κινητήρας των 124 ίππων είναι εντυπωσιακός. Μάλιστα, στη θέση Sport, το μικρό υβριδικό κουπέ έχει πλήρη βοήθεια από τον ηλεκτροκινητήρα και δε δυσανασχετεί ακόμα και με 6η στο κιβώτιο.