Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/7/2011
TEST
Αξιαγάπητο!
Κινητήρας-Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 30997 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/7/2011
Αποδοτικός και με μειωμένη κατανάλωση
Μοντέρνο, πρακτικό, άνετο, αποδοτικό και οικονομικό, το νέο Charade κάνει την έκπληξη και επιστρέφει στη γκάμα της Daihatsu ύστερα από μια δεκαετή και πλέον απουσία, όντας πιο ελκυστικό από κάθε άλλη φορά!
Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων του Charade συνδυάζει επιτυχημένα την υψηλή απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Κάτω από το καπό του νέου Charade συναντούμε ένα 16βάλβδιδο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων με διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (Dual VVT-i) και μέγιστη ονομαστική απόδοση 99 ίππων στις 6.000 στροφές. Το μοτέρ αυτό προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.050 κιλών του Charade, παρουσιάζοντας καλή ελαστικότητα και θετικό τράβηγμα, στις μεσαίες κυρίως στροφές. Συνδυάζεται επίσης με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που έχει σχετικά αραιή κλιμάκωση προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου (5,4 λτ./100 χλμ. είναι η μέση τιμή). Σε μειωμένα επίπεδα βρίσκονται και οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα (125 γρ./χλμ.), κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης του Charade θα πληρώσει φέτος μόνο 125 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας.

 
 Daihatsu Charade 1,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας-Κιβώτιο
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Ιστορία
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός-Τιμή