Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/10/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/10/2003
Test mtx
Το αυτοδίδακτο
Στα ίδια επίπεδα οι χώροι
Η αύξηση του συνολικού μήκους του αμαξώματος κατά 125 χιλ. και η αντίστοιχη μεταβολή στο μήκος του μεταξονίου κατά 105 χιλ. σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς Scenic επέτρεψαν στη Renault να επανεξετάσει εν μέρει το επίπεδο των παρεχόμενων χώρων. Όφελος υπάρχει λοιπόν κυρίως στο χώρο αποσκευών ο οποίος με 430 λίτρα ωφέλιμο όγκο (480 λίτρα με τα καθίσματα τραβηγμένα εμπρός) κρίνεται ικανοποιητικός και είναι κατά 10 λίτρα μεγαλύτερος. Οι πίσω επιβάτες έχουν στην διάθεση τους μια ευρύχωρη καμπίνα καθώς σε όλους τους τομείς των μετρήσεων ο διαθέσιμος “αέρας” είναι καλός. Σε σχέση πάντως με την πρώτη γενιά του Scenic, η δεύτερη διατηρείται σε πολύ καλά επίπεδα παρά τις μεταβολές προς τα κάτω που εμφανίζει. Η μοναδική "επίδοση" που παραμένει ακριβώς στα επίπεδα του απελθόντος μοντέλου αφορά τον ελεύθερο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών ο οποίος είναι πάντως καλός σε μέγεθος. Από πλευράς χώρων για μικροαντικείμενα, το νέο Scenic έχει να επιδείξει ένα μεγάλο ντουλαπάκι εμπρός από το συνοδηγό, δύο συρτάρια κάτω από τα εμπρός καθίσματα και ακόμη κρυμμένες θήκες κάτω από τα πόδια των εμπρός αλλά και των πίσω επιβατών. Φυσικά τα γνωρίσματα του Scenic όπως τα συρόμενα (προαιρετικά τα δυο ακραία και στάνταρ το μεσαίο το οποίο και μικρότερου μεγέθους), ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αποσπώμενα καθίσματα συναντώνται και στο νέο Scenic.
Ο χώρος αποσκευών έχει μέγεθος αυξημένο κατά 10 λίτρα (στα 430 λίτρα ανέρχεται πλέον) ενώ το σχήμα του είναι τετραγωνισμένο.

Ευρύχωρες είναι οι πίσω θέσεις στο νέο Renault Scenic.

 
 Νέο Renault Scenic 1,6 16V
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στα ίδια επίπεδα οι χώροι
Πολύ καλή αίσθηση στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια