• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι μυστικά έχει ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο, για να γίνεται απολαυστικό;

Ξέρεις να οδηγάς πισωκούνα;

Διαβάστηκε από 17392 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2017

Πίσω έχει η αχλάδα… τη χαρά - H μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία μιας ευχάριστης οδηγικής εμπειρίας.

 
Επειδή οι περισσότεροι οδηγοί όμως στην εποχή μας μαθαίνουν και «μεγαλώνουν» οδηγικά μέσα σε προσθιοκίνητα οχήματα, κρίνεται απαραίτητο να αναδείξουμε επιγραμματικά κάποια βασικά στοιχεία τα οποία χρειάζονται προσοχή και χαρακτηρίζουν τη μετάβαση σε μια «πισωκούνα», όπως θα λέγαμε απλοϊκά. 

Δεν είναι «νόμος» ότι η οδήγηση ενός πισωκίνητου οχήματος συνεπάγεται αυτόματα περισσότερη διασκέδαση. Η δυνατότητα αυτή φυσικά και υπάρχει αλλά απαιτεί εξειδικευμένο χειρισμό στον οποίο σπάνια εξασκείται ο μέσος οδηγός στις καθημερινές μετακινήσεις του. Ειδικά στη σύγχρονη εποχή, η πληθώρα ηλεκτρονικών ονομάτων που διαθέτουν στο οπλοστάσιο τους οι βιομηχανίες καταφέρνει να τιθασεύσει τις περισσότερες από τις δυναμικές αντιδράσεις των νέων αυτοκινήτων. Κι ενώ εμείς νιώθουμε ότι γινόμαστε καλύτεροι η ουσία είναι ότι απλώς έχουν αμβλυνθεί ή «φιμωθεί» αν προτιμάτε οι διαφορές στη φιλοσοφία των οχημάτων, οι οποίες όχι πολύ παλιά ήταν πιο εμφανείς. Αυτό δε σημαίνει ότι τα πισωκίνητα έγιναν ξαφνικά ίδια με τα προσθιοκίνητα ή και τα τετρακίνητα, αλλά ότι οι τρανταχτές διαφορές, και κατά συνέπεια οι πιο εκπαιδευμένοι χειρισμοί που αυτές θα απαιτήσουν, προϋποθέτουν πια καταστάσεις πιο κοντά στο όριο για να μας χτυπήσουν την πόρτα. 
Στις παρούσες δύο σελίδες θα επιχειρήσουμε πολύ συνοπτικά να αναφερθούμε σε μερικά σημεία που πρέπει να προσέχουμε πιάνοντας το πηδάλιο ενός πισωκίνητου οχήματος. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Στάθης

    Από όσα γράφετε χαίρομαι που έμαθα να οδηγώ τη δεκαετία του 1960, που τότε τα αυτοκίνητα ήσαν αγνά και ανόθευτα, από κάθε είδους ηλεκτρονικά βοηθήματα και έτσι μπορούσα να πάω με το πισωκίνητο μου αυτοκίνητο (όπως ήσαν τότε τα περισσότερα αυτοκίνητα της αγοράς), σε μια αλάνα και να μάθω μόνος μου το drift και όλα τα κόλπα, που μπορεί κάποιος να κάνει με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Ακόμη μέχρι και σήμερα οδηγώ παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, χωρίς ηλεκτρονικά και δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα. Η δική μου ευχαρίστηση δεν είναι να μπορώ να πάω όσο το δυνατό πιό γρήγορα σε μια διαδρομή. Δεν με ενδιαφέρει η απόλυτη ταχύτητα. Αυτό που μου αρέσει είναι να βρω μια στροφή και να δοκιμάσω να την πάρω με drift, μόνο και μόνο για ευχαρίστηση και τίποτε άλλο.

      5
  • loukia

    ... στο θέμα υποστροφή, ανάλογα το πως είναι κατασκευασμένο και ρυθμισμένο ένα όχημα με την κίνηση πίσω... από τα χειρότερα πισωκίνητα οχήματα π.χ. της rover... το οποία συμπεριφερόταν και ως πισωκίνητο και ως μπροσθιοκίνητο, σε μπέρδευε, κ.τ.λ. και ήταν πάρα πολύ εύκολο να σκοτωθείς... Τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται όταν η οδήγηση μας είναι ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ!!! Αν δεν φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο, σώφρον είναι να μην τα απενεργοποιούμε ή για πολλά λεπτά, παρά για πάρα πολύ λίγα λεπτά και πάλι με σωφροσύνη, διότι το κακό δεν αργεί!!! Υπάρχουν λιγοστοί οδήγοί που είναι σε καλύτερο επίπεδο και από αυτούς που τρέχουν στην formula 1, οπότε όσοι έρθετε σε επαφή μαζί τους, κατευθείαν ανιλαμβάνεστε το τι σημαίνει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ, άλλωστε και οδηγοί σε επίπεδο formula 1 ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΣΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ, Κ.Τ.Λ. ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.- Στο φρενάρισμα που λέτε αργή είσοδος, γρήγορη έξοδος... για να μπεις με πισωκίνητο ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ και να κάνεις χρόνο πάρα πολύ καλό... προϋποθέτει πάρα πολύ μεγάλη ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!! ΓΙΝΕΤΑΙ.- Απαιτείται πάρα πολύ εξάσκηση... προσπάθεια, κ.τ.λ. ώστε να φτάσεις σε αυτό το σημείο.- Σε χιόνια και πάγο, σε κατάβαση με χιόνια καλύτερο για εμένα προσωπικά είναι το να έχεις εκτός την κίνηση πίσω και το μοτέρ!!! Σίγουρα πιο "ξεκούραστη"... σε τέτοιες καταστάσεις είναι η προσθιοκίνηση... Το πιο ιδιαίτερο είναι σε τέτοιες συνθήκες οδήγησης η κίνηση πίσω και το μοτέρ "στο κέντρο"... εκεί απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια...