Η Mercedes A 200 κρύβει κάτω από το καπό της τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων της μάρκας με απόδοση 156 ίππων.
Κινητήρες: Ισχυροί και ικανοί με 150+ ίππους
33.728 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2017)
Στο πεδίο των κινητήρων επιλέξαμε την σύγκριση ανάμεσα σε κοινής απόδοσης κινητήρες που μπορούν να προσφέρουν το κάτι παραπάνω σε κάθε περίπτωση. Ο 1,4 λίτρου TFSI κινητήρας του Audi A3 με τους 150 ίππους και την δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων λοιπόν, έρχεται αντιμέτωπος με τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο των 1,6 λίτρων της Mercedes στην έκδοση Α 200, με απόδοση 156 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται προαιρετικά με 7τάχυτο αυτόματο/σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (S-Tronic στο Α3 και 7G-DCT στην Α-Class). Οι επιδόσεις είναι ανταγωνιστικές και σε κάθε περίπτωση πολύ καλές, με το A3 να παίρνει ένα προβάδισμα, με σημαντικότερη την κατά μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορη μέτρηση επιτάχυνσης στο 80-120 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι ελαφρώς καλύτερη στο Αudi A3 το οποίο απαιτεί 7,2 λτ./100 χλμ.
Πιο απολαυστικό εμφανίζεται το Audi A3 στο δρόμο απορροφώντας πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και προσφέροντας καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Οδηγικά και τα δύο αυτοκίνητα παρουσιάζουν ομοιότητες, με την σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων να εμπνέει για σβέλτη οδήγηση, αφού και οι κινητήρες τους ανταποκρίνονται σε τέτοια ζήτηση. Αυτή του Αudi Α3 ωστόσο απορροφά πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες και προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης. Η συμπεριφορά τους στο όριο είναι ουδέτερη, με το A3 ωστόσο να αποδεικνύεται πιο ευχάριστο συνολικά προσφέροντας και το κάτι παραπάνω σε περιπτώσεις που ο οδηγός του έχει «κέφια». Η αίσθηση πάντως είναι πολύ καλή και στα δύο τόσο από το τιμόνι όσο και από τα αποτελεσματικά φρένα.
Υπερτιμημενη γερμανιλα και τα δυο και απο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ η χειροτερη παγκοσμιως! Φυσικα η ποιοτητα υλικων του σαλονιου ειναι υποδειγματικη αλλα η ποιοτητα υλικων στα μηχανικα μερη απαραδεκτη!
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΟΥ Α3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Α CLASS. ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ GOLF KAI A3. TO A3 EINAI ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ.
μπλα μπλα μπλα στη πραξη το premium A3 θελει τα διπλα σε καθε σερβις απο το "ακριβο" CT! Εχει στη πραξη τα διπλα τελη κυκλοφοριας απο το "ακριβο" CT! εχει λιγοτερους χωρους απο το "ακριβο" CT! καιει μιαμιση φορα παραπανω απο το "ακριβο" CT! ασε που στα 26700 ειναι να το κλαιν οι ρεγγες! μια φορα να συγκρινατε κοινες εκδοσεις με τα ιδια καλουδια και τι στο κοσμο!
Paidia mhn ta pairnoume opadika ola les ka emeis exoume kapoio sumferon! Polu apla: Opoiosdhpote paei sthn ka8e antiproswpeia kai katsei mesa se A3 seira 1 kai A class 8a dei oti me diafora einai pio premium se poiothta ulikwn kai sunarmoghs to A3, meta h seira 1 kai meta h A class. Auto einai kseka8aro kai den xreiazetai kapoios na einai gnwsths tou autokinhtou gia na to katalabei.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ Α3 ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Η Α-CLASS ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ STANDARDS ΤΗΣ ΜΕRCEDES ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΡΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΑΥΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΦΘΗΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η A-CLASS ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΤΟΣ.
Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο απο ενα τετοιο συγκριτικο λειπει το volvo v40 τ3. Τα αρθρα που εχετ κανει για το συγκεκριμενο αμαξι ειναι ελαχιστα ενω γι αυτην την εκδοση δεν νομιζω να χετε συγκριτικο. Για ποιο λογο τετοια εμπαθεια για ενα τοσο εμπορικα επιτιχυμενο αυτοκινητο!
@nikolaos:Παντως συμφωνα με το autotriti η a εχει πολυ μεγαλυτερους (50%) χωρους για τα γονατα.
Ενω εχουν και ιδια καταναλωση.(7.5λτ)
Και στο εσωτερικο νομιζω πως το golf ειναι (δειχνει) ποιοτικοτερο του a3!
Υπερτιμημενη γερμανιλα και τα δυο και απο ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ η χειροτερη παγκοσμιως! Φυσικα η ποιοτητα υλικων του σαλονιου ειναι υποδειγματικη αλλα η ποιοτητα υλικων στα μηχανικα μερη απαραδεκτη!
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΟΥ Α3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Α CLASS. ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ GOLF KAI A3. TO A3 EINAI ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ.
μπλα μπλα μπλα στη πραξη το premium A3 θελει τα διπλα σε καθε σερβις απο το "ακριβο" CT! Εχει στη πραξη τα διπλα τελη κυκλοφοριας απο το "ακριβο" CT! εχει λιγοτερους χωρους απο το "ακριβο" CT! καιει μιαμιση φορα παραπανω απο το "ακριβο" CT! ασε που στα 26700 ειναι να το κλαιν οι ρεγγες! μια φορα να συγκρινατε κοινες εκδοσεις με τα ιδια καλουδια και τι στο κοσμο!
PREMIUM μάχη μ αναξιόπιστα...αποτελέσματα
Paidia mhn ta pairnoume opadika ola les ka emeis exoume kapoio sumferon! Polu apla: Opoiosdhpote paei sthn ka8e antiproswpeia kai katsei mesa se A3 seira 1 kai A class 8a dei oti me diafora einai pio premium se poiothta ulikwn kai sunarmoghs to A3, meta h seira 1 kai meta h A class. Auto einai kseka8aro kai den xreiazetai kapoios na einai gnwsths tou autokinhtou gia na to katalabei.
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ Α3 ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. Η Α-CLASS ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ STANDARDS ΤΗΣ ΜΕRCEDES ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΟΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒΕΡΓΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. ΑΥΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΦΘΗΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η A-CLASS ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΟΓΩ ΣΗΜΑΤΟΣ.
Δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο απο ενα τετοιο συγκριτικο λειπει το volvo v40 τ3. Τα αρθρα που εχετ κανει για το συγκεκριμενο αμαξι ειναι ελαχιστα ενω γι αυτην την εκδοση δεν νομιζω να χετε συγκριτικο. Για ποιο λογο τετοια εμπαθεια για ενα τοσο εμπορικα επιτιχυμενο αυτοκινητο!
@nikolaos:Παντως συμφωνα με το autotriti η a εχει πολυ μεγαλυτερους (50%) χωρους για τα γονατα. Ενω εχουν και ιδια καταναλωση.(7.5λτ) Και στο εσωτερικο νομιζω πως το golf ειναι (δειχνει) ποιοτικοτερο του a3!