3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η BMW 116d προβάλει έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αλλά στην πράξη είναι λιγότερο αποτελεσματική, αφού εδώ η πίσω κίνηση λόγω του αυξημένου βάρους και της χαμηλής αναλογικά απόδοσης του μοτέρ, δεν μπορεί να εκδηλώσει τις αρετές της.
Οδική συμπεριφορά: Με έμφαση στην οδική συμπεριφορά, ελαφρά υπεροχή της BMW σε αίσθηση
58.500 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2016)
Τα δύο premium μικρομεσαία μοντέλα του συγκριτικού έχουν πολλά κοινά αλλά και μια βασική διαφορά. Στις εκδόσεις με σπορ ανάρτηση και τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού επιδεικνύουν ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά εστιασμένη στην οδηγική τέρψη του οδηγού τους. Ο τρόπος προσέγγισης της ενδιαφέρουσας αυτής συμπεριφοράς, μπορεί σε γενικές γραμμές να είναι ίδιος, ωστόσο η υλοποίηση είναι διαφορετική.
Η πισωκίνητη BΜW 116d αρχικά, εκμεταλλεύεται αυτή τη δομή με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται υπερβολικά σκληρή ανάρτηση για να πετύχει τον στόχο της. Έτσι, αποδεικνύεται άνετη ακόμα και με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού M Package που την εφοδιάζει και παρά τα run flat ελαστικά της, ενώ είναι και πιο άμεση στις αντιδράσεις της, προσφέροντας παράλληλα και καλύτερη αίσθηση στον οδηγό της.
Η Mercedes Α 180 d από την άλλη πλευρά, είναι αρκετά πιο άνετη στις απλές της εκδόσεις, όχι όμως αν έχει την προαιρετική σπορ ανάρτηση, προσφέροντας καλύτερη ποιότητα κύλισης. Με δεδομένο ότι οι κινητήρες τους δεν έχουν την ευκολία να υπερκεράσουν το πολύ καλό στήσιμό τους, η οδική τους συμπεριφορά κρίνεται ουδέτερη στις περισσότερες περιπτώσεις, ενώ και τα δύο υπό πίεση θα εμφανίσουν αρχικά υποστροφικές τάσεις, οι οποίες ωστόσο δεν εκδηλώνονται.
Η σταθερότητα που επιδεικνύουν υπό πίεση και η αποτελεσματικότητά τους να κρατάνε χιλιόμετρα είναι στοιχεία που τα κάνουν να ξεχωρίζουν, ενώ σε κάθε περίπτωση η ευχαρίστηση του οδηγού τους είναι δεδομένη παρά τους φαινομενικά «μικρούς» κινητήρες τους. Στο φρενάρισμα η Mercedes Α 180 d υπερέχει συγκριτικά της BMW 116 d, επιβραδύνοντας από τα 100 χλμ./ώρα, σε 35,5 μέτρα.
Σταθερή, ευχάριστη και αποτελεσματική είναι η Mercedes A 180 d οδηγικά, με τα όρια κίνησής της να τίθενται αποκλειστικά από τον κινητήρα. Το πλαίσιο αντέχει πολλά περισσότερα όπως έχει αποδειχθεί.
Το οτι ειναι πιο ωραια η Μερσεντες οπως αναφέρετε καθαρα υποκειμενικο! Απορω που βλεπετε συντηρητική τη ΒΜW.
Κακως συγκρίνεις όμως την Α την βασικη με την 1 που φοράει το πακέτο Μ, είναι πιο δίκαιο να τη συγκρίνεις με μια Α που φέρει πακέτο AMG.