Citroen C3 σε βενζίνη με 110 PS ή diesel με 100 PS και +1.000€;

7.410 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2023)
Citroen C3 σε βενζίνη με 110 PS ή diesel με 100 PS και +1.000€;
2 Φωτογραφίες »

Η διαφορά στην τιμή μεταξύ του βενζινοκίνητου C3 και του πετρελαιοκίνητου είναι 1.000 ευρώ. Με την 1,2 βενζίνης παίρνεις 10 άλογα παραπάνω, με το 1,5 diesel έχεις οικονομία λόγω diesel. Τι διαφορές έχουν ως προς τις επιδόσεις και την κατανάλωση; Είναι ο εξοπλισμός ίδιος;

Citroen C3 αλλά σε βενζίνη ή diesel;

Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του το Citroen C3 σηματοδότησε μία καινούργια εποχή για την γαλλική μάρκα. Υιοθετώντας την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Citroen, το ανανεωμένο μικρό συνεχίζει την πορεία του στην ελληνική αγορά σε πλήθος κινητήρων και εξοπλιστικών εκδόσεων, εντυπωσιάζοντας με τον δυναμικό και εκφραστικό σχεδιασμό του.
 
Στις παρακάτω γραμμές πάντως θα προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε την βασική τουρμπάτη έκδοση βενζίνης των 110 ίππων με κόστος 19.700 ευρώ (C-Series) με την αντίστοιχη βασική έκδοση πετρελαίου με τον BlueHDi των 1,5 λίτρων και 100 ίππων που κοστίζει 20.700 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο YOU!. Αξίζει να δώσεις 1.000 ευρώ παραπάνω για τo diesel Citroen C3; Είναι μεγάλη διαφορά τα 10 παραπάνω άλογα και τι διαφορές υπάρχουν στις εξοπλιστικές τους εκδόσεις (δες όλες τις τιμές για Citroen C3); 

Σχεδίαση: Το πιο trendy μικρό της αγοράς

H εμφάνιση του Citroen C3 έχει έντονο νεανικό χαρακτήρα και δυναμική παρουσία χάρη στην άμεσα αναγνωρίσιμη εκφραστική μάσκα τους, τους μοντέρνους τεχνολογίας LED προβολείς, τη χρωματιστή λωρίδα που περιβάλλει τα φώτα ομίχλης και τα ανασχεδιασμένα πλαϊνά Airbumps που θυμίζουν design από SUV μοντέλο.


Citroen C3 σε βενζίνη με 110 PS ή diesel με 100 PS και +1.000¤;
2 Φωτογραφίες »

Citroen C3 σε βενζίνη με 110 PS ή diesel με 100 PS και +1.000¤;

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Ανετο και ευρύχωρο το C3 σε βενζίνη και diesel
Σελίδα 3Κινητήρες: Πιο οικονομικό το diesel, καλύτερες επιδόσεις η βενζίνη
Σελίδα 4Εξοπλισμός: Oι διαφορές μεταξύ YOU! και C-Series
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER