Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Clio LPG με 100 PS

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Clio LPG με 100 PS

30.788 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2023)

- Νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος που λανσάρει τη νέα φιλοσοφία της Renault
- Όταν «δουλεύει» με LPG έχει 100 άλογα, με βενζίνη πέφτει στα 90
- Καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ.
- 600 ευρώ ακριβότερο από το αντίστοιχο προηγούμενο, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό

Νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος που λανσάρει τη νέα φιλοσοφία της Renault

Οι μεγαλύτερες αλλαγές στο ανανεωμένο Clio, έχουν να κάνουν με την εμφάνιση, όπου η Renault εφαρμόζει για πρώτη φορά τη νέα σχεδιαστική της γλώσσα που χαρακτηρίζει και το Rafale που είδαμε πρόσφατα επίσης από κοντά. Κατά τα άλλα παραμένει το μόνο μικρό μοντέλο που προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης, diesel, LPG και full υβριδικό. Στα πλαίσια της ανανέωσης το τελευταίο έγινε πιο αποδοτικό κερδίζοντας 5 άλογα, αλλά περισσότερα θα πούμε όταν θα γίνει η δοκιμή του.

Όταν «δουλεύει» με LPG έχει 100 άλογα, με βενζίνη πέφτει στα 90

Το ανανεωμένο Clio που δοκιμάζουμε είναι αυτό με τον 1,0 TCe κινητήρα διπλού καυσίμου, που μπορεί να καίει υγραέριο (LPG), αλλά και βενζίνη. Ο κινητήρας αυτός είναι ειδικά σχεδιασμένος για να καίει LPG για αυτό και έχει καλύτερη απόδοση όταν χρησιμοποιεί το εν λόγω καύσιμο. Για την ακρίβεια αποδίδει 100 άλογα, ενώ με τη χρήση βενζίνης η απόδοση πέφτει στα 90. ΓιΆ αυτό όλες οι επιδόσεις με την LPG λειτουργία είναι αισθητά καλύτερες σε σύγκριση με εκείνες που έχει όταν καίει βενζίνη.

Καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ.

Η μέση κατανάλωση του LPG είναι υψηλότερη σε σχέση με αυτή τη βενζίνης (7,2 λτ./100 χλμ. έναντι 5,8 λτ./100 χλμ.), ωστόσο η πολύ χαμηλή τιμή πώλησης του υγραερίου (μέση πανελλαδική τιμή πώλησης 0,894 ευρώ/λτ. στις 20/11) ωφελεί σημαντικά την τσέπη του οδηγού. Το Renault Clio LPG καίει γύρω στα 6,5 ευρώ/100 χλμ. ήτοι πας Θεσσαλονίκη με λιγότερα ευρώ από ότι θες για τα διόδια!

600 ευρώ ακριβότερο από το αντίστοιχο προηγούμενο, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό

Η βασική έκδοση LPG του ανανεωμένου Renault Clio είναι η evolution και κοστίζει 21.870 ευρώ. Το προ ανανέωσης μοντέλο είναι διαθέσιμο παράλληλα προς το παρόν και στην έκδοση equlibre κοστίζει 21.270 ευρώ. Η διαφορά των 600 ευρώ δικαιολογείται από τον καλύτερο εξοπλισμό του ανανεωμένου μοντέλου, που έχει στάνταρ στοιχεία όπως οι προβολείς LED, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και οι αισθητήρες παρκαρίσματος.

Σελίδα 2Νέο look για το «μικρό» που καίει 6,5 ευρώ στα 100 χλμ.
Σελίδα 3Εσωτερικό: Με δύο οθόνες έως 10 ίντσες & «πράσινη» καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας: Κινείσαι αξιοπρεπώς & με 6,5 ευρώ/100 χλμ.
Σελίδα 5Στο δρόµο: Ευχάριστο και άνετο στην καθημερινότητα
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai
SEAT