Αναβάθμιση σε όλους τους τομείς

19.399 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2024)
Επιδερμικές, αλλά αισθητές οι αλλαγές στην εμφάνιση. Το σημαντικό είναι πως καταργήθηκαν οι απλοί προβολείς και πλέον υπάρχουν LED φώτα από τη βασική έκδοση.
2 Φωτογραφίες »

Επιδερμικές, αλλά αισθητές οι αλλαγές στην εμφάνιση. Το σημαντικό είναι πως καταργήθηκαν οι απλοί προβολείς και πλέον υπάρχουν LED φώτα από τη βασική έκδοση.

Όχι ένα, αλλά τρία SUVάκια έχει η VW. Την αρχή έκανε το T-Roc, για να ακολουθήσει πριν από σχεδόν 4 χρόνια, το T-Cross και μετά η… κουπεδίζουσα εκδοχή του τελευταίου, το Taigo καθιστώντας την γερμανική μάρκα μοναδική με τέτοιο πλουραλισμό στην κατηγορία των B-SUV. Αν μην τι άλλο αυτό και αν ήταν… μπάσιμο σε μια κατηγορία που στις μέρες μας γνωρίζει στιγμές δόξας. Λογικό λοιπόν για τη VW να θέλει τα SUVάκια της στον αφρό της ανταγωνιστικότητας και όπως κάθε μοντέλο στο μέσο της εμπορικής του καριέρας τα αναβάθμισε.


Έτσι, μετά την επικαιροποίηση του T-Roc, ήρθε και η σειρά του T-Cross (λογικά θα ακολουθήσει και το Taigo αργότερα). Σχεδιαστικά διατηρούνται φυσικά οι τρέχουσες βασικές γραμμές και οι αναλογίες, αλλά το φρεσκάρισμα της εικόνας έφερε αλλαγές στη μάσκα, νέους προφυλακτήρες οι οποίοι μάλιστα συντέλεσαν στην αύξηση κατά 27 χλστ. στο μήκος (4.135 χλστ.), νέα LED φώτα (τέλος τα φανάρια αλογόνου), καινούργιες ζάντες και πίσω φώτα με υπογραφή «Χ». Το τελικό αποτέλεσμα είναι επιτυχημένο και από την πρώτη κιόλας ματιά στο μοντέλο της δοκιμής μας με τον «χιλιάρη» κινητήρα των 116 ίππων, το T-Cross έδειξε πως τόνισε τον SUV χαρακτήρα του. Mια μικρή, αλλά ενδιαφέρουσα επίσης λεπτομέρεια έχει να κάνει με την αύξηση κατά 20 κιλά του φορτίου οροφής στα 75 κιλά.

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο VW T-Cross 1,0 TSI με 116 PS
Σελίδα 2Αναβάθμιση σε όλους τους τομείς
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ποιοτικό, πιο digital και πάντοτε ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας: Ξανά με 116 ίππους & συγκρατημένη κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Είναι αυτό που πρέπει, άνετο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center