Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

29.246 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Austral E-TECH
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + turbo, full hybrid
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 200/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) ΔΑ
Start/Stop ΝΑΙ
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.592
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,8
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,1
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 180
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 4,6
Μέση δοκιμής 7,2
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 55
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 104
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή Renault Austral E-TECH
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (2ζωνικός)
Οθόνη αφής/Πίνακας οργάνων έγχρωμη 12'' + κάμερα οπισθοπορείας/ ψηφιακός 12,3''
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * (19'')
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Τechno
Τιμή από (ευρώ) 45.700
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Renault Austral E-TECH
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 350 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 330 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,8
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,3
Κύκλος στροφής (μ.) 10,1
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,2/68,8
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/55 R19
Διαστάσεις (χλστ.) Renault Austral E-TECH
Κεφάλι οδηγού 100
Κεφάλι πίσω 66
Πλάτος εμπρός 1.452
Πλάτος πίσω 1.393
Πόδια πίσω 172
Χώρος αποσκευών (λτ.) 430-555
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.510x1.843x1.618
Μεταξόνιο 2.667
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Υβριδικό Renault Austral με 200 άλογα & 7 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 2Κινητήρας-Κατανάλωση: 200 υβριδικά άλογα & 7 λτ./100 χλμ!
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Με 2 οθονάρες 12 ιντσών, full ποιοτικό & πρακτικό
Σελίδα 4Στο δρόμο: Μανουβράρει σαν αυτοκίνητο πόλης
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center