2 φωτογραφίες »

Tο νέο Golf στον αυτοκινητόδρομο παραμένει πεισματικά ήσυχο, ευθύβολο και βιδωμένο στην άσφαλτο δίνοντας μια αίσθηση πως «αιωρείται» στο δρόμο.

Στο δρόμο: Με ποιοτική κύλιση & αρχοντική αίσθηση

179.003 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)

Η έκδοση των 130 ίππων έρχεται με αρχιτεκτονική ανάρτησης ημιάκαμπτου άξονα πίσω, ωστόσο αυτό δεν αλλάζει στο ελάχιστο την εξαιρετική αίσθηση και άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Οι λακκούβες και οι ανωμαλίες ισοπεδώνονται από το εξαιρετικό bound-rebound της ανάρτησης, χωρίς να εισέρχονται κραδασμοί ή θόρυβος εντός της καμπίνας. Σε αυτό παίζει το ρόλο της και η εξαιρετική ηχομόνωση, η οποία συνεισφέρει και στην ποιοτική κύλιση του Golf, το οποίο ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο, δίνοντας μια αίσθηση πως «αιωρείται» στο δρόμο.

Σε μια ορεινή διαδρομή οι προβλέψιμες αντιδράσεις και τα πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης θα σου επιτρέψουν να αναζητήσεις το κάτι παραπάνω με ασφάλεια και σιγουριά, αν και όχι στο ίδιο βαθμό με τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με πολλαπλούς συνδέσμους, οι οποίοι ελέγχουν καλύτερα τις απότομες μετατοπίσεις βάρους. Συνολικά πάντως σε αποτελεσματικότητα, όχι όμως και σε αίσθηση, συναγωνίζεται τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
SEAT