Δοκιμή: VW Passat GTE | Plug-in με 218 PS που «καίει» σαν Polo & «πάει» σαν GTI
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: VW Passat GTE | Plug-in με 218 PS που «καίει» σαν Polo & «πάει» σαν GTI

39.893 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2022)

Λίγο πριν τέλος της παρουσίας του στις αγορές, το VW Passat αποκτά υβριδική έκδοση που φορτίζει και στην πρίζα κάτι που το κάνει οικονομικό σαν Polo, αλλά και ακριβό σαν premium λιμουζίνα.

To Passat που «καίει» σαν Polo

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- To πρώτο υβριδικό Passat στην ιστορία που μπαίνει και στην πρίζα για να κάνει περίπου 45 ηλεκτρικά χλμ.
- Καταναλώνει σαν απλό Polo (6,5λτ./100 χλμ.), πάει σαν Polo GTI (0-100 σε 7,8 δλ.).
- Με όλα τα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας μια λιμουζίνας.
- Το πορτμπαγκάζ έχει μειωθεί στα 402 λτ..

Mε μια ματιά
- H Plug-in έκδοση του ανανεωμένου Passat
- 218 άλογα, 0-100 σε 7,8 δλ.
- Περίπου 45 χλμ. πραγματικής ηλ. αυτονομίας
- Με μέση κατανάλωση στα 6,5 λτ./100 χλμ.
- Με 52.580 ευρώ

H αγοραστική τάση προς τα SUV ρίχνει τους τίτλους τέλους για το Passat το 2023. Η VW αποφάσισε εκείνη τη χρονιά να μην παρουσιάσει ένα νέο Passat, το οποίο θα μετρά τότε 50 χρόνια ιστορίας, αλλά θα αποσυρθεί από τις αγορές. Όπως φαίνεται λοιπόν το ανανεωμένο Passat GTE, η plug-in υβριδική έκδοση του γερμανικού μεσαίου σεντάν, αποτελεί το κύκνειο άσμα του και αποτελεί την πιο τεχνολογικά προηγμένη εκδοχή του.

Σχεδιαστικά, το πληθωρικό σε μήκος και πλάτος αμάξωμα δεν διαφέρει σχεδόν πουθενά από το ανανεωμένο Passat. Τη διαφορά μόνο κάνουν οι μπλε δαγκάνες των φρένων, τα λογότυπα GTE και η θύρα φόρτισης στην μπροστινή μάσκα. Η ουσία είναι φυσικά κάτω από τη… λαμαρίνα. Το Passat GTE χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό σύστημα του ομίλου VW και το οποίο γνωρίσαμε ήδη σε μοντέλα όπως το Audi A3, το VW Tiguan ή το SEAT Leon, αλλά και στο προ ανανέωσης Passat GTE. Στο φρεσκαρισμένο μοντέλο μάλιστα η συνδυαστική απόδοση είναι στα 218 άλογα. Σύμφωνα με τη VW, το Passat που μπαίνει και στην πρίζα μπορεί να διανύσει έως 57 χιλιόμετρα με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Πάμε να το δούμε πιο αναλυτικά.

Και πόσο κοστίζει;

Η τιμή αγοράς των 52.580 ευρώ αντανακλά τον high-tech χαρακτήρα, την πληρότητα εξοπλισμού, αλλά και τον λιμουζινέ χαρακτήρα του VW Passat GTE που είναι διαθέσιμο σε μία και μοναδική έκδοση. Σίγουρα με αυτή την τιμή δεν θα δούμε πολλά Passat GTE στις πωλήσεις λιανικής, αλλά με τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ (39.994 ευρώ) και εκπομπές CO2 μόλις 26 γρ./χλμ., αποτελεί μια συμφέρουσα επιλογή για εταιρικό αυτοκίνητο. Θα το προτείναμε ανεπιφύλακτα ως εταιρικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

test center
SEAT