Οι συχνότερες φθορές είναι σκισίματα στην κουκούλα και φραγμένες υδρορροές

Οι συχνότερες φθορές είναι σκισίματα στην κουκούλα και φραγμένες υδρορροές

9.182 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2024)

Η κουκούλα της οροφής λειτουργεί χειροκίνητα και στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Οι μικρορωγμές που ίσως δημιουργηθούν από τη χρήση με το πέρασμα των ετών, καθώς και μικρά σκισίματα, μπορούν να επισκευαστούν. Αν υπάρχουν τρύπες μεγάλου μεγέθους, τότε θα χρειαστεί αλλαγή ολόκληρη η επένδυση της οροφής. Το πίσω παράθυρο είναι από γυαλί, και ως εκ τούτου δεν θαμπώνει και διατηρείται άθικτο.

Οι υδρορροές του MX-5 πρέπει να καθαρίζονται τακτικά, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό των θόλων αλλά και για το κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μετά τον καθαρισμό θα πρέπει να χρησιμοποιείται ειδικό κερί προστασίας, ούτως ώστε να στεγανοποιείται και να προστατεύεται μακροχρόνια το αυτοκίνητο.

Αν έχουν φράξει οι μικρές οπές στο κάτω μέρος των θυρών, που λειτουργούν ως υδρορροές, τότε το νερό της βροχής εγκλωβίζεται στο εσωτερικό μέρος της πόρτας και μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα ηχεία. Το γεγονός πως οι πόρτες δεν διαθέτουν πλαίσιο σημαίνει πως υπάρχουν μικροί οδηγοί που συγκρατούν το παράθυρο στη θέση τους. Αυτοί έχουν επένδυση από τσόχα, η οποία αν φθαρεί τότε το τζάμι κουνιέται ελαφρώς και παράγει τριγμούς. Δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας, μιας και οι οδηγοί επισκευάζονται εύκολα.
Στο μοντέλο της δοκιμής μας, που έχει διανύσει 100.000 χιλιόμετρα, παρατηρήθηκαν λίγες φθορές στον επιλογέα ταχυτήτων, στο πλευρικό μέρος της επένδυσης του καθίσματος του οδηγού καθώς και στο πλαστικό της εμπρόσθιας κολόνας, το οποίο γρατζουνίζεται εύκολα.

Πέραν αυτών, δεν υπάρχουν άλλα σημάδια φθοράς στις επενδύσεις του αυτοκινήτου. Οι διακόπτες λειτουργούν σωστά και δεν έχουν ξεβάψει από τη χρήση.
Περνώντας στο αμάξωμα, το μοντέλο της δοκιμής μας δεν εμφανίζει διάβρωση. Αν το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει προέρχεται από νησί ή από κάποια βόρεια περιοχή με βαρείς χειμώνες και αλάτι στους δρόμους, καλό είναι να κάνετε έλεγχο στο πλαίσιο του αυτοκινήτου για τυχόντα σημάδια σκουριάς. Αν οι προηγούμενοι κάτοχοι έκαναν προσεκτική συντήρηση με τον τρόπο που αναφέραμε πιο πάνω (καθαρισμός + κέρωμα) τότε δεν θα υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Όπως με όλα τα sport αυτοκίνητα, έτσι και στην περίπτωση του Mazda MX-5 υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιος προηγούμενος ιδιοκτήτης να τοποθέτησε σκληρές αναρτήσεις ή ζαντολάστιχα μεγάλης διαμέτρου και χαμηλού προφίλ. Αυτά, σε συνδυασμό με την οδήγηση σε δρόμους με κακοτεχνίες, αυξάνουν την πιθανότητα δημιουργίας τριγμών στην καμπίνα.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ
Σελίδα 2Mazda MX-5 NC με 100.000 χλμ: Είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο;
Σελίδα 3Αυξημένη κατανάλωση λαδιού και διαρροή από το διαφορικό οι κύριες ζημιές
Σελίδα 4Οι συχνότερες φθορές είναι σκισίματα στην κουκούλα και φραγμένες υδρορροές
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Mazda MX-5 3ης γενιάς έχουν μέσο όρο τιμής 10.000 ευρώ
Mercedes
test center