Αριστερά στο τιμόνι βλέπουμε το κουμπί για το mode CUPRA.

Αριστερά στο τιμόνι βλέπουμε το κουμπί για το mode CUPRA.

Σε βενζίνη από 150 έως και 390 άλογα

7.450 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2024)

Στη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας του CUPRA Formentor βρίσκεται ο 1.500άρης TSI των 150 ίππων που έχουμε γνωρίσει σε πολλά μοντέλα του ομίλου Volkswagen, o οποίος συνδυάζεται είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο DSG. Εμείς είχαμε την τύχη να δοκιμάσουμε την έκδοση με το 7άρι DSG κιβώτιο και είδαμε πως η μέση κατανάλωση φτάνει τα 9 λίτρα/100 χλμ. αλλά και ότι τα φρένα του είναι αρκετά καλά για την κατηγορία του (100-0 χλμ./ώρα σε 37,2 μ.). Ο 1.500άρης συνδυάζεται με δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, την εισαγωγική και την Pack.


Το επόμενο βήμα, τα κυβικά ανεβαίνουν και φτάνουν τα 1.984 κ.εκ. αλλά η απόδοση αλλάζει. Ο 2λιτρος TSI μπορεί να συνδυαστεί είτε με 190 άλογα με DSG κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης 4DRIVE, είτε με 245 άλογα και DSG στην έκδοση VZ είτε με 310 άλογα, DSG κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Στην κορυφή βρίσκεται ο 2,5 λτ. TSI των 390 ίππων στην φανταχτερή έκδοση VZ5 με DSG κιβώτιο και 4DRIVE σύστημα τετρακίνησης.

Αξίζει να σημειώσουμε πως οι εκδόσεις VZ συνοδεύονται με νέο mode στο οποίο όλα τα συστήματα τίθενται σε πολεμική ρύθμιση. Το τιμόνι «βαραίνει» και σε συνεργασία με τη «κοντή» μεταβλητή κρεμιαγιέρα, «ξυρίζει» με μοναδική ακρίβεια και προσφέρει την απαραίτητη πληροφορία. Το Formentor στην έκδοση VZ σου επιτρέπει να έρχεσαι με όσα, να φρενάρεις και να στρίβεις αποτελεσματικά και να αισθάνεσαι λες και οδηγείς σπορ κατασκευές όπως ένα Audi RS 3. Τέλος, ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στον ήχο, ο οποίος χάρη σε τεχνητά μέσα, μοιάζει σαν να πρόκειται από κάποιο V8 μοτέρ.

Σελίδα 1Η γκάμα του CUPRA Formentor: Σε Plug-in, βενζίνη αλλά και σε diesel
Σελίδα 2Σε βενζίνη από 150 έως και 390 άλογα
Σελίδα 3Plug-in υβριδικό με 204 και 245 άλογα
Σελίδα 4Diesel με 190 άλογα, DSG και τετρακίνηση
Mercedes
test center