Ένα «βουλωμένο» φίλτρο καυσίμου ενδέχεται να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στις αντλίες και τα μπεκ ψεκασμού ενός πετρελαιοκινητήρα

Έλεγχος και αλλαγή φίλτρων

12.197 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/12/2016

Φίλτρο Αέρα: Αν δεν αλλάξετε το φίλτρο αέρα όταν έρθει «η ώρα του» και κατά τη φάση της περιοδικής συντήρησης, το μόνο σίγουρο είναι ότι αργά ή γρήγορα θα προκληθεί ζημιά στο κινητήρα σας. Κι αυτό γιατί αν οποιοδήποτε είδους βρωμιά περάσει από το φίλτρο αέρος λόγω κακής εγκατάστασης ή κατάστασης, τότε θα προκληθεί μεγάλη ζημιά στον κινητήρα, μέσα σε λίγα μόνο λεπτά. Με απλά λόγια, η συχνή αλλαγή του φίλτρου αέρος (στα διαστήματα που προτείνει ο κατασκευαστής) θα συμβάλει δραστικά στη εύρυθμη λειτουργία του κινητήρα σας και στην μακροζωία του. Φίλτρο λαδιού: Ένα εξίσου σημαντικό κομμάτι του κινητήρα είναι το φίλτρο λαδιού, το οποίο φροντίζει να «φιλτράρει» κάθε τι που «μολύνει» το λάδι. Βλέπετε στο σύστημα λίπανσης δεν πρέπει να περάσει κανενός είδους βρωμιά, αν θέλετε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο. Προβλήματα επίσης μπορεί να προκαλέσει η ύπαρξη καυσίμου ή ψυκτικού στο λιπαντικό. Για αυτούς τους λόγους, πρέπει να γίνεται συχνά έλεγχος και αλλαγή του φίλτρου όταν χρειάζεται. Φίλτρο καυσίμου: Ένα «βουλωμένο» φίλτρο καυσίμου ενδέχεται να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στις αντλίες και τα μπεκ ψεκασμού ενός πετρελαιοκινητήρα. Το σύστημα τροφοδοσίας ενός κινητήρα δημιουργεί υψηλές θερμοκρασίες και βασίζεται στην ομαλή ροή του καυσίμου για να διατηρήσει την επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργίας στην αντλία. Όταν το φίλτρο είναι «ταλαιπωρημένο», το σύστημα ψεκασμού ενδέχεται να επιβαρυνθεί σημαντικά, προκαλώντας μεγάλη ζημιά στον κινητήρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ