• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα παλιό καμένο μπουζί θα αυξήσει τη κατανάλωση καυσίμου συγκριτικά με ένα καινούριο.

Τα λιπαντικά είναι υπεύθυνα για τη μείωση των τριβών, οι οποίες προκαλούν απώλεια έργου, συνεπώς και μεγαλύτερη κατανάλωση.

Η οδήγηση σε υψηλές στροφές αυξάνει κατακόρυφα την κατανάλωση του οχήματός σας.

Η σωστή πίεση των ελαστικών συνεισφέρει στην οικονομία καυσίμου.

Οι σχάρες και οι μπαγκαζιέρες αυξάνουν τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται και η κατανάλωση.

Σταμάτα να καις τσάμπα

Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/12/2016

Εξοικονομήστε χρήματα από τα καύσιμα, υιοθετώντας ένα οικονομικό στιλ οδήγησης και συντηρώντας σωστά τα αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου. Διαβάστε τρόπους για το πώς θα το πετύχετε.

 
Η οικονομία καυσίμου είναι κάτι που απασχολεί έντονα τον μέσο οδηγό, μιας και η τιμή του λίτρου καυσίμου έχει φθάσει σε υψηλά επίπεδα. Ας δούμε λοιπόν με ποιους τρόπους οδήγησης μπορούμε να επιτύχουμε ένα χαμηλό νούμερο κατανάλωσης, κοντά στο εργοστασιακό, ώστε να διανύσουμε περισσότερα χιλιόμετρα, με λιγότερα λίτρα καυσίμου και με πιο γεμάτη…τσέπη. 
 
Η λύση βρίσκεται στο συνδυασμό της σωστής συντήρησης του οχήματος και του «οικονομικού» τρόπου οδήγησης, παράλληλα με την αποφυγή ορισμένων «κακών» συνηθειών. 
 

Παράλληλα, αν για εσάς οικονομία σημαίνει συντήρηση του αυτοκινήτου σε αραιά χρονικά διαστήματα, το κόστος αυτής της τακτικής θα το πληρώσετε στο... βενζινάδικο, αφού είναι σίγουρο ότι το αυτοκίνητό σας θα παρουσιάσει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου. 
 
Αντίθετα, κινήσεις όπως η αλλαγή λαδιών, μπουζί και φίλτρων αέρα, λαδιού και βενζίνης, η ευθυγράμμιση των ελαστικών και η πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος των απαραίτητων σέρβις μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου σας κατά 4% και κατά συνέπεια στον περιορισμό του οικονομικού κεφαλαίου που... απορροφά ο τετράτροχος σύντροφός σας.
 
Χρήση κλιματισμού και ανοιχτό παράθυρο
Επιλέξτε συνετά αν θα χρησιμοποιήσετε το κλιματιστικό του αυτοκινήτου σας ή αν θα ανοίξετε το παράθυρο. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει αύξηση στην κατανάλωση, όμως αν η ταχύτητα κίνησης είναι κάτω από 80 χλμ./ώρα πιο οικονομική λύση είναι το ανοιχτό παράθυρο, ενώ από τα 80 χλμ./ώρα και πάνω ο κλιματισμός.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Στάθης

    Η διαφορά μεταξύ οικονομικής και γρήγορης οδήγησης, είναι η διαφορά μεταξύ αγγαρείας και απόλαυσης. Προτιμώ λοιπόν την απόλαυση της γρήγορης οδήγησης, από την αγγαρεία της οικονομικής. Όταν προσπαθείς να κάνεις οικονομία και σου γίνεται άγχος το πάτημα του γκαζιού, μετατρέπεις την απόλαυση της οδήγησης σε αγγαρεία, οπότε χάνεται η όλη χαρά της οδήγησης. Τουλάχιστον σε όσους από μας η οδήγηση είναι η χαρά της ζωής μας.

      34
  • Δήμος

    Αν λειτουργούμε τον κινητήρα κοντά στην μέγιστη ροπή ενώ είναι ατμοσφαιρικός κλάφτα Χαράλαμπε, προφανώς το άρθρο αφορά turbo κινητήρες.

      18
  • μια πατατες μια τζατζικι

    O μοναδικος τροπος για για να ¨ριξεις¨την καταναλωση σου στο μισο ειναι να κυκλοφορεις τις μισες ημερες το αυτοκινητο σου απ' οτι συνηθως κανεις Ολα τα αλλα ειναι για να κερδισεις κανα (1 ) ευρώ στα καυσιμα που βαζεις Ψιλικατζιδικα πραματα δηλ....Τζαμπα αναλυση....

      15
  • jiannis

    η οικονομικοτερη ταχυτητα στην εθνικη ειναι απο 90-120km την ωρα με την μεγαλυτερη ταχυτητα στο σαζμαν ,απο τα 120 και πανω η καταναλωση ανεβαινει σαν πυραυλος

      13