• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To νέο Renault Megane είναι εδώ και εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση 1,5 dCi των 110 ίππων.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τα φώτα. Τη νύχτα, όλοι το κοιτούν.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τα φώτα. Τη νύχτα, όλοι το κοιτούν.

Renault Megane 1,5 dCi 110 PS

Διαβάστηκε από 12403 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2017

Ξεχωριστό σχεδιαστικά και σε αυτή τη γενιά του, το νέο Renault Megane πατάει πόδι στην ελληνική αγορά και έρχεται αναβαθμισμένο σε πολλά σημεία για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της μικρομεσαίας κατηγορίας.

 
Whats new
- 4η γενιά Megane
- 1,5 λτ. diesel με 110 ίππους
- Καίει 5,4 λτ./100 χλμ.
- Από 18.890 ευρώ

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, χώρος αποσκευών, τιμή
- Ορατότητα, χώροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, θόρυβος ανάρτησης κατά το πέρασμα από διαδοχικές ανωμαλίες, εργονομία που απαιτεί εξοικείωση
 
Με ξεχωριστή σχεδίαση, γαλλική οδική συμπεριφορά, έναν αξιόμαχο diesel κινητήρα 1,5 λίτρων κάτω από το καπό του και αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, το νέο Renault Megane στην τέταρτη γενιά του αποδεικνύεται πιο πλήρες από ποτέ. Με τον ανταγωνισμό να  είναι πλέον πολύ δυνατός σε αυτή την κατηγορία, το Megane αν και καθυστερημένο χρονικά (ήταν να λανσαριστεί τον Απρίλιο του 2016 στη χώρα μας), μπαίνει δυνατά στη μάχη και εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.500άρη diesel κινητήρα των 110 ίππων. Αναφορικά με τις τιμές του νέου μοντέλου, η Renault δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα τις τιμές και τις διαθέσιμες εξοπλιστικές εκδόσεις του Megane, ωστόσο σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες η βασική έκδοση με τον 90 ίππων dCi πετρελαιοκινητήρα αναμένεται κοντά στα 18.800 ευρώ, ενώ αυτή με τους 110, στα 20.500 ευρώ περίπου.
 
Iδιαίτερο σχεδιαστικά και σε αυτή τη γενιά του
Η Renault μας έχει συνηθίσει από το παρελθόν του Megane να παρουσιάζει ένα μοντέλο με αμφιλεγόμενη σχεδίαση (σ.σ. θυμηθείτε το πίσω μέρος της δεύτερης γενιάς). Αυτή τη φορά ωστόσο δεν το παράκανε, αλλά έφτιαξε ένα αρκετά δυναμικό αυτοκίνητο που ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική της φιλοσοφία, με στοιχεία που συναντάμε στο μεγαλύτερο Talisman. Έτσι, στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τα φώτα που σχηματίζουν ένα «C» το οποίο αγκαλιάζει τον προφυλακτήρα. Στο πλάϊ η σχεδίαση είναι πιο συμβατική και μόνο οι πίσω θόλοι εξέχουν λίγο και τονίζουν το δυναμισμό του νέου Megane, ενώ η περισσότερη… δουλειά έχει γίνει πίσω. Συγκεκριμένα, τα φανάρια εκτείνονται από άκρη σε άκρη κάνοντας μάλιστα ένα «σπάσιμο» και κλέβουν την παράσταση ειδικά την νύχτα. Γενικότερα και μέσω των LED στοιχείων τόσο εμπρός όσο και πίσω, το Megane είναι αδύνατο να μην τραβήξει τα βλέμματα τις νυχτερινές ώρες, παραπέμποντας με την αισθητική του σε πολύ πιο «εξωτικές» κατασκευές. 
Λίγη από ιστορία Megane
Το Renault Megane παρουσιάστηκε το 1995 και αντικατέστησε το Renault 19. Το 2002 παρουσιάστηκε η δεύτερη και πιο αναγνωρίσιμη λόγω της εξεζητημένης αισθητικής του αμαξώματος (ιδιαίτερα στις τρίθυρες εκδόσεις) γενιά της. Η τρίτη γενιά του Megane έκανε την εμφάνισή της το 2008 και λάνσαρε ένα πιο συμβατικό αλλά σύγχρονο με πολλές καμπύλες σχήμα. Στην 20ετή του πορεία το μικρομεσαίο της Γαλλικής εταιρείας έχει περισσότερες από 6,6 εκ. πωλήσεις, αποτελώντας μετά το Clio ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την Renault. 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • maik

    Η σταματηστε τον πολεμο στα diesel, τον εμπαιγμο σας στους χιλιαδες Ελληνες που τα επιλεξαμε και αφαιρεστε το αρθρο η εε σκοτωνει τα diesel, η μη ξαναδοκιμασετε diesel αυτοκινητο στο περιοδικο σας αμα τοσο πολυ δεν τα θελετε. Αντικειμενικοτητα μηδεν. Ελεος.

      27
  • Παναγιωτης

    Μαικ να σου απαντησω σε αυτο,σου αρεσει δεν σου αρεσει το πετρελαιο με τις νορμες τυπων euro 7 δεν θα υπαρξουν σε ix αυτοκινητα δηλαδη απο το 2021 και μετα θα τα βρησκεις σε αγροτικα η σε φορτηγα,πλεον μπορουμε να ζησουμε και με βενζινη δεν θα παθουμε τπτ και ειναι λιγοτεροι οι μπελαδες σοτ κεφαλι μας πλεον,οδηγησε νεας γενιας 1000 τουρμπο και θα το καταλαβεις

      7
  • Ανεστης

    Σταματήστε τον πόλεμο και τον εμπαιγμό λεει ο άλλος χωρίς να έχει καταλάβει τα βασικά.Το μέλλον δε θέλεο κινητήρες diesel και δε φταιει το Euro7 για αυτό. Εννοειται οτι μπορούν οι βιομηχανίες μπορούν να πιάσουν τα όρια του αλλα......Για να καταφέρουν οι εταιρείες να πιάσουν αυτά τα όρια θα πρέπει να αυξηθούν κατά πολύ τα κόστη εξέλιξης και παραγωγής, των μικρών diesel κινητήρων. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που σήμερα φοράει έναν 1600άρι diesel, το 2020 θα κοστίζει σχεδόν 30 με 40% περισσότερο από σήμερα.Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λοιπόν σήμερα, μελετάνε αν οικονομικά είναι βιώσιμο να τοποθετούνται τέτοιοι κινητήρες, μόνο στις ακριβές εκδόσεις των μεγάλων-οικογενειακών μοντέλων τους. Αυτός ειναι ο λόγος του ''θανάτου'' του diesel.

      1
  • Nikos

    Παρα πολοι αναγνωστες του site σε πολλα αρθρα που ασχολουνται με το μελλον των diesel αυτοκινητων σχολιαζουν αρνητικα τα αρθρα του autotriti. Απο τα σχολια τους μου φαινεται οτι δεν διαβαζουν καν το αρθρο. Το diesel δε πεθανε γενικως. Το diesel θα πεθανει στα μικρα και μικρομεσαια αυτοκιντα διοτι το κοστος εξελιξης και παρασκευης τους θα ειναι ασυμφορο για τις εταιρειες και κατα επεκταση για τους καταναλωτες. Με λιγα λογια ο αγοραστης θα θελει να παρει ενα μικρομερσαιο αυτοκινητο diesel αλλα οταν πηγαινει στην αντιπροσωπια θα βρισκει diesel μονο στα μεγαλα αυτοκινητα. Αυτο βεβαια μενει να το δουμε στη πραξη.Διοτι στα λογια πολλα λεγονται.

     
  • Jimmys

    1ον Μπορεί να μην έχει AdBlue, αλλά γλιτώνει και τα ακριβά έξοδα συμπλήρωσης, κάθε τόσο, υγρών AdBlue, που κανένας δεν αναφέρει για τα diesel που έχουν... 2ον Προς τους υπερασπιστές των diesel: Είναι τυχαίο που η πρώτη δοκιμή είναι με diesel? Όσους περισσότερους ξεφορτωθούν, και σύντομα, τόσο το καλύτερο... Συνήθως το καλό πράμα αργεί να έρθει...

     
  • Nikos

    Κάποιο λάθος κάνετε στην μέτρηση του χώρου αποσκευών. Ο χώρος του νέου MEGANE είναι 434L και είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία του. Νομίζω ότι πρέπει να τονισθεί αυτό.

     
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΧΑΜΗΛΟΜΕΝΗ MERCEDES GLA, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. ΤΑ DIESEL ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣ ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΑΚΡΑΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ, ΚΑΥΣΙΜΑ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 2030, ΔΗΛΑΔΗ ΦΕΞΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΗΣΕ......

     
  • t@kis

    Τα diesel πεθάνανε, αλλά η Renault και η κάθε εταιρία βγάζει καινούργια μοντέλα με κινητήρες diesi. Τα diesel πεθάνανε...αλλά εξαιρετική η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες στα πετρελαιοκίνητα! Κάτι σεν πάει καλά....κάποιοι υπαγορεύουν τι γράφει ο τύπος..μου φαίνεται! Εσείς τιλέτε;

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα