Το RAV4 είναι ακόμη πιο ήσυχο και πιο άνετο από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ οι μηχανικοί της Toyota κατάφεραν να το κάνουν πιο… ενδιαφέρον οδηγικά.

Στο δρόμο: Έμφαση στην ποιότητα

38.577 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2016

Η Toyota δεν έχει περιοριστεί στις αισθητικές αλλαγές στο ανανεωμένο RAV4, καθώς έχει «πειράξει» τόσο την ανάρτηση. Αυτή εξακολουθεί να απαρτίζεται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω, αλλά πλέον τα αμορτισέρ έχουν νέες ρυθμίσεις. Αλλαγές έχει και το σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου να χαρίσει στο αυτοκίνητό πιο δυναμική συμπεριφορά. Τόσο ως 4x4 όσο και ως 4x2 το νέο RAV4 έχει αποκτήσει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι άνετο εντός και εκτός δρόμου. 


Παραμένει όμως αποστειρωμένο οδηγικά, καθώς παρά τη βελτίωσή του εξακολουθεί να έχει τεχνητή αίσθηση το τιμόνι, ενώ οι κλίσεις στις στροφές κάνουν αισθητή την παρουσία τους και βάζουν τα όρια στο μέσο οδηγό. Αυτός που θα κυνηγήσει το κάτι παραπάνω θα ανακαλύψει το υψηλό όριο πρόσφυσης που προσφέρει το στιβαρό πλαίσιο, που είναι ακόμη πιο άκαμπτο, ενώ αν το παρακάνει, θα γνωρίσει το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) το οποίο παρεμβαίνει εγκαίρως και αποτελεσματικά. 

Στον αυτοκινητόδρομο το ΥΒΡΙΔΙΚΌ RAV4 παραμένει ήσυχο και άνετο ενώ διαπιστώνεις εύκολα πως οι ισχυρισμοί της Toyota για βελτίωση του NVH (ηχομόνωση, κραδασμοί, κύλιση) είναι αληθείς. Αξίζει να αναφέρουμε πως η ηχομονωτική επίστρωση στο δάπεδο του αυτοκινήτου είναι αυξημένη κατά 55%, το κλείσιμο των θυρών είναι πλέον ενισχυμένο σε ηχομόνωση, ενώ όλο το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων στο πίσω μέρος τους έχουν επιπλέον μόνωση για να μην περνά ο θόρυβος του μοτέρ στην καμπίνα. Τα φρένα από την άλλη αν και αποτελεσματικά, το πεντάλ υπολείπεται σε αίσθηση, καθώς χρειάζεται να το βυθίσεις αρκετά και η επαναφορά του δεν είναι άμεση (τουλάχιστον στο υβριδικό μοντέλο που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε).

Όσον αφορά στις εκτός δρόμου ανησυχίες του RAV4, αυτές καθορίζονται κυρίως από την απόσταση από το έδαφος που είναι στα 177 χλστ. για το υβριδικό (163 χλστ. το βενζινοκίνητο και 178 χλστ. το πετρελαιοκίνητο) με την εμπλοκή της τετρακίνησης να είναι άμεση.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Hybrid 2.0 Valvematic 2.0 D-4D
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι/τύπος) 2.494 / 4 / 16 1.987 /4 / 16 1.995 / 4 / 16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 197 / 5.700 151 / 6.200 143 / 4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 206 / 4.400-4.800 195 / 4.000 320 / 1.750
0 -100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3 9,9 (10,7 Multidrive S) 9,6
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 185 195
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,9 (5,0 - 4WD) 6,7 (6,5 Multidrive S) 4,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 115 (117 AWD) 155 (158 Multidrive S) 123
Ανάρτηση Ε/Π Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια Γόνατα ΜακΦέρσον / Διπλά Ψαλίδια
Φρένα Ε/Π Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι Αερ. Δίσκοι / Δίσκοι
Διαστάσεις ΜxΠxΥ (χλστ.) 4.605 x 1.845 x 1.675 4.605 x 1.845 x 1.675
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.660
Βάρος (κιλά) 1.625 (1.690 AWD) 1.490 1.535
Tags: TOYOTA RAV4
 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    οκ ωραια τα τεχνολογικα κ τα μηχανολογικα αλλα ρε παιδια εκει στη τογιοτα,παρτε κανα σχεδιαστη της προκοπης!!εσωτερικα κ εξωτερικα δεν βλεπεται μιλαμε!!απεγνωσμενη προσπαθεια να μοιαζει με χιουνται!!αν ειναι δυνατον!!χαλια μαυρα!!η αληθεια εινα πως θα προτιμουσα το ανταγωνιστικο μοντελο της HONDA στη ιδια κατηγορια.

      10
  • nolian

    POLI KALA KANEI I TOYOTA POU KRATAI TOUS MOTER 2000 CC. GIA MENA EINAI APARADEKTO AYTOKINHTO 4X4 NA EXEI MOTER KATO TON 2000 CC. GIA MENA DEN METRANE TA ALOGA ALLA O KYVISMOS.PROTIMO ENA AYTOKINHTO 2000 CC ME 150 ALOGA APO ENA ME 1600 CC ME 150 ALOGA.BRAVO TOYOTA.

      8
  • kyriacos

    Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό, κατ'εμένα είναι το ομορφότερο SUV (με εξαίρεση το Macan που είναι σε άλλο επίπεδο)

      2
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΟΥΛΙΔΗΣ

    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΤΕΡ 1600 ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ QASHQAI.2000 CC ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΣΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ Q3-TIGUAN-X1 ΑΜΑΞΑΡΕΣ

      1
  • Μάνος

    Το ανανεωμένο RAV4 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, αν και μπροστά λίγο θέλει να το συνηθίσεις, πριν την ανανέωση μπροστά ήταν πιο ελκυστικό, αλλά και το facelift ωραίο είναι και ολοκληρωμένο με πολύ καλή ποιότητα... Μέσα ειδικά μ'αρέσει πολύ. Πλέον για 1η φορά είναι και υβριδικό για μεγαλύτερη οικονομία. Ευχαριστούμε για την πρώτη επαφή.

      1