Σε μία υπεραστική διαδρομή το σύστημα διεύθυνσης θα σε βοηθήσει με την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητά του, παρότι η σχετικά ελαφριά αίσθηση «κόβει» πόντους από το fun to drive του Opel Corsa.
Στο δρόμο, το ήπια υβριδικό Opel Corsa παρουσιάζει την εικόνα που μας είχαν δείξει και οι λοιπές, βενζινοκίνητες εκδόσεις του. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMP (όπως κάθε supermini του Ομίλου Stellantis), το γερμανικό μικρό είναι αποτελεσματικό και ευχάριστο, ικανοποιώντας οδηγικά τον χρήστη του. Η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου λειτουργεί ευνοϊκά όταν χρειαστεί να κάνεις μία γρήγορη προσπέραση, ενώ το «ξεπέταγμα» στις χαμηλές στροφές είναι πιο έντονο λόγω συνδρομής του ηλεκτρικού μοτέρ. Από εκεί και πέρα, σε μία υπεραστική διαδρομή το σύστημα διεύθυνσης θα σε βοηθήσει με την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητά του, παρότι η σχετικά ελαφριά αίσθηση «κόβει» πόντους από το fun to drive.
Εντός πόλης, τώρα, το mild hybrid Corsa είναι αγχολυτικό χάρη στην παρουσία του αυτόματου κιβωτίου, ενώ θα το χαρακτηρίζαμε αρκετά ευέλικτο, σε σημείο που δεν δείχνει τον κύκλο στροφής του (10,7 μέτρα). Αρωγός στην καθημερινότητα είναι ο χαμηλός θόρυβος κύλισης (λόγω ηλεκτροκίνησης) και τα μαλακά πηδάλια, ενώ συγκριτικά με τις άλλες θερμικές επιλογές της γκάμας το είδαμε ελαφρώς πιο άνετο, πέραν ορισμένων δυσκολιών της ανάρτησης σε έντονα κατσαρό οδόστρωμα.