Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

8.762 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2023)
Η πιο σφιχτή ανάρτηση της ST-Line έκδοσης, προσφέρει στο Puma κορυφαία αποτελεσματικότητα, χάρη στο εξαιρετικό κράτημα και τη συγκρατημένη κλίση, τη στιγμή που κάθε αντίδραση δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπ
2 Φωτογραφίες »

Η πιο σφιχτή ανάρτηση της ST-Line έκδοσης, προσφέρει στο Puma κορυφαία αποτελεσματικότητα, χάρη στο εξαιρετικό κράτημα και τη συγκρατημένη κλίση, τη στιγμή που κάθε αντίδραση δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότομα.

Οδική συμπεριφορά: Fun to drive το Puma, ευχάριστο και το 500X


Στην απλή βενζινοκίνητη έκδοση των 120 ίππων το SUV πόλης της Fiat αποδείχτηκε αρκετά ουδέτερο στις πιο απαιτητικές διαδρομές, έχοντας σύμμαχο το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης και το καλό ηλεκτρικό τιμόνι.
2 Φωτογραφίες »

Στην απλή βενζινοκίνητη έκδοση των 120 ίππων το SUV πόλης της Fiat αποδείχτηκε αρκετά ουδέτερο στις πιο απαιτητικές διαδρομές, έχοντας σύμμαχο το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης και το καλό ηλεκτρικό τιμόνι.

Η αποτελεσματικότητα και η ευχάριστη οδηγική αίσθηση είναι κοινή συνισταμένη στα δύο SUVάκια, με το Ford Puma να βρίσκεται σε διαφορετική αφετηρία ως το πιο fun to drive μοντέλο της κατηγορίας του και την ευελιξία του (10,3 μ. κύκλος στροφής). Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης ST-Line, το άμεσο και ακριβές τιμόνι, το εξαιρετικό του κράτημα, γενικότερα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο του οποίο το στήσιμο θα σε «φτιάξει» στο 100% όταν θελήσεις να το πιέσεις σε μία απαιτητική στριφτερή διαδρομή. Εκτός αυτού, στάνταρ δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 5 διαφορετικά οδηγικά modes (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) διαφοροποιεί απόκριση το γκαζιού και τη ρύθμιση του ESP, προσαρμόζοντας τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ανάλογα το τερέν στο οποίο βρίσκεται.
 
Στην περίπτωση του mild hybrid Fiat 500X πηγή πληροφοριών για την οδική του συμπεριφορά αποτελεί η απλή βενζινοκίνητη έκδοση των 120 ίππων (θα επανέλθουμε μετά την δοκιμή και του mHEV μοντέλου). Σε κάθε περίπτωση, το 500X προτάσσει έναν πιο ευχάριστο χαρακτήρα, διαθέτοντας ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς «βγάζει« δυναμισμό, με αρωγό το αποτελεσματικό σύστημα διεύθυνσης και το καλό ηλεκτρικό τιμόνι, που προσφέρει επαρκή πληροφόρηση και ακρίβεια.

Η γνώμη μας

Με προίκα την αποδοτική ήπια υβριδική τεχνολογία τα δύο μοντέρνα SUVάκι θα σου δώσουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Από εκεί και πέρα, το Ford Puma μπορεί να κοστίζει περισσότερο, προσφέρει όμως ένα πληρέστερο οδηγικό πακέτο σε σχέση με το Fiat 500X, είτε αναφερθούμε σε εξοπλισμό, είτε σε χώρους, είτε στην κορυφαία οδηγική του αίσθηση.
 

Σελίδα 1Ποιο αυτόματο SUVάκι για να «καις» 5,5 λτ.; Fiat 500X ή Ford Puma;
Σελίδα 2Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες-Κατανάλωση: Πώς «καίνε» γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ.;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Hyundai
kia