O γνωστός μας 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Corolla διακρίνεται και πάλι για τη «μεταξένια» πολιτισμένη λειτουργία του και τον ευχάριστο χαρακτήρα που δίνει στο σύνολο.

    Κινητήρας-Κιβώτιο: Ευχάριστος και αποδοτικός συνδυασμός

    148.277 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2019)

    Ο κινητήρας της βασικής έκδοσης της Toyota Corolla είναι ο 1,2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος των 116 ίππων ο οποίος διαθέτει σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων και μπορεί να λειτουργήσει και στου δύο κύκλους (Όττο και ¶τκινσον). Ουσιαστικά ο χρονισμός καθυστερεί το κλείσιμο των βαλβίδων και έτσι σε χαμηλά φορτία και οδηγικές ανάγκες ομαλοποιεί το καύσιμο μείγμα και βελτιώνει την καύση, προσφέροντας χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων. Στην πράξη ο 1,2 Τ κινητήρας, είναι πολιτισμένος και διακρίνεται αρχικά για την ήσυχη λειτουργία του και το θετικό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Τραβάει έτσι θετικά από τις 1.500 σ.α.λ και «κρατάει» μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. χωρίς ξεσπάσματα αλλά και χωρίς ιδιαίτερη πτώση ισχύος και σε πιο ψηλές στροφές. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση και «φιμώνει» τις επιδόσεις προς όφελος της κατανάλωσης (μέση πραγματική τιμή στα 7,5 λτ./100 χλμ.), ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η αίσθηση του επιλογέα είναι τόσο θετική που «μαρτυρά» με τη σειρά του τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της νέας Corolla.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    test center