ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Χωρίς κολόνα τιμονιού & αλλάζει από «αργό» σε «γρήγορο» ανάλογα την ταχύτητα

57.040 Επισκέψεις στο άρθρο
Το συγκεκριμένο τιμόνι δεν έχει μηχανική σύνδεση ή την παραδοσιακή κολόνα τιμονιού που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Το συγκεκριμένο τιμόνι δεν έχει μηχανική σύνδεση ή την παραδοσιακή κολόνα τιμονιού που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Χωρίς μηχανική σύνδεση και κολόνα τιμονιού 

Καταρχάς να πούμε πως το One Motion Grip steer-by-wire, όπως το ονομάζει ο Όμιλος της Toyota είναι μία από τις πιο σημαντικές νέες τεχνολογίες που παρουσιάζονται στα δύο προαναφερόμενα μοντέλα. Το συγκεκριμένο τιμόνι δεν έχει μηχανική σύνδεση, ενώ λάμπει δια της απουσίας της και η παραδοσιακή κολόνα τιμονιού που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Αντίθετα, χρησιμοποιείται μια ηλεκτρική σύνδεση για την αποστολή της πληροφόρησης από το τιμόνι και τους τροχούς.

Μεταβλητή αναλογία διεύθυνσης 

Η τεχνολογία μπορεί να μεταβάλει την αναλογία διεύθυνσης ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος, με το αποτέλεσμα να είναι η άμεση απόκριση και ο ακριβέστερος έλεγχος του αυτοκινήτου με λιγότερη προσπάθεια από τον οδηγό. ΚατΆ ουσίαν  η τεχνολογία One Motion Grip steer-by-wire απαιτεί λιγότερες-μικρότερες κινήσεις από τον οδηγό για να στρίψει το τιμόνι. Με μία μόνο κίνηση 150 μοιρών του τιμονιού, το αυτοκίνητο μπορεί κινηθεί είτε δεξιά είτε αριστερά, γλιτώνοντας έτσι από τον οδηγό τις πολλαπλές στροφές που χρειάζεται με ένα τυπικό τιμόνι σήμερα.

Σελίδα 1Tech: Το πρώτο τιμόνι χωρίς κολόνα είναι made by Toyota
Σελίδα 2Χωρίς κολόνα τιμονιού & αλλάζει από «αργό» σε «γρήγορο» ανάλογα την ταχύτητα
Σελίδα 3Λιγότερη ταλάντευση, καλύτερος έλεγχος & σχήμα α λα F1
Toyota
ESPRINTER 5 THINKS