Η ποιότητα κατασκευής είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, τόσο από άποψη υλικών, όσο και από την μεταξύ τους συναρμολόγηση και το τελικό φινίρισμα.
Η καμπίνα των δύο μοντέλων δύσκολα θα αφήσει κάποιον να βρει ψεγάδι. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, τόσο από άποψη υλικών, όσο και από την μεταξύ τους συναρμολόγηση και το τελικό φινίρισμα. Ένα μικρό προβάδισμα θα το δίναμε πάντως στην Χ1, λόγω της συνολικής αίσθησης που αποπνέει το γερμανικό SUV, ενώ το 3008 από την πλευρά του έχει πιο ενδιαφέρον διάκοσμο, λόγω του i-cockpit πιλοτηρίου και των πλήκτρων τύπου πιάνο.
Αντίστοιχα και το τεχνολογικό υπόβαθρό τους είναι ανάλογου επιπέδου, με HD οθόνες αφής και διαμορφώσιμους ψηφιακούς πίνακες οργάνων.
Χώροι: Για πιο ψηλούς η X1, για πιο εύσωμους το 3008
Στον τομέα των χώρων τώρα, οι διαφορές είναι μικρές ανάμεσα στα δύο μοντέλα, με την X1 να έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια (17,5 εκ. έναντι 15,5 εκ.) και για το κεφάλι (7,5 εκ. έναντι 4,5), που σημαίνει σε ύψος, μέχρι 1,91 μ. για την X1 και 1,85 για το 3008. Από την άλλη το 3008 έχει πιο φαρδύ πίσω κάθισμα που σημαίνει ότι θα βολευτούν πιο άνετα ακόμα και πιο ογκώδεις σωματότυποι. Τέλος ο χώρος αποσκευών έχει 540 λτ. χωρητικότητα στην Χ1 και 520 στο 3008.