Γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα, λόγω και των κλιματολογικών μας συνθηκών, σχεδόν το 90% των κατόχων επιλέγουν και φοράνε κανονικά λάστιχα αυτοκινήτου (τα λεγόμενα θερινά).
Σε δεύτερο πλάνο βρίσκονται τα All Season (4 εποχών). Μιλάμε για μία κατηγορία η οποία αναπτύσσεται. Τα τελευταία 5 χρόνια έχει ανοδική πορεία στις ευρωπαϊκές αγορές, κυρίως στις πιο βόρειες χώρες που έχουν παγετό και χιόνι μεγάλο μέρος του χρόνου. Κάπως έτσι πλησιάζουν ποσοστό γύρω στο 12%.
Στην Ελλάδα, τώρα, τα All Season ελαστικά έχουν «ρίξει» τις τιμές τους, πλησιάζουν αρκετά εκείνες των κανονικών ελαστικών, για αυτό και έχουν «τσιμπήσει» μερίδια» αγοράς προς τα πάνω. Οι επαγγελματίες του χώρου (εμπορίες - βουλκανιζατέρ) συμβουλεύουν τον πελάτη τους με βάση το τι εκείνος τους ζητάει. Όμως, το κοινό μοιάζει να μην ξέρει «τι κερδίζει και τι χάνει» όταν επιλέγει ένα θερινό ή ένα All Season ελαστικό. Σε πολλές περιπτώσεις ο μέσος καταναλωτής δείχνει να πιστεύει πως ένα All Season είναι καλύτερο, αφού μπορεί να ανταπεξέλθει και σε ένα βαθμό σε πιο «χειμερινές συνθήκες».