Mε τη δύναμη της βενζίνης, ο high-tech 1,4 MultiAir2 turbo κινητήρας του Renegade αποδίδει 170 άλογα και κινεί γοργά το μικρό Jeep.
Κινητήρες-επιδόσεις: Δυναμικό το Renegade, οικονομικά τα diesel
(7/1/2017)
Με 170 άλογα από τον high-tech, 1.400άρη MultiAir2, turbo κινητήρα βενζίνης της Fiat (το Renegade είναι «αδελφό» μοντέλο με το 500X) και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το μικρό Jeep κινείται αρκετά γρήγορα. Η λειτουργία του κινητήρα στην πράξη είναι εξαιρετικά πολιτισμένη και σε αυτό βοηθά και το κιβώτιο με τις 20 διαφορετικές χαρτογραφήσεις λειτουργίας, που προσαρμόζεται άμεσα στο στυλ οδήγησης. Ωστόσο, η αυξημένη ισχύς του κινητήρα, η τετρακίνηση και το βάρος, έχουν ως αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση της έκδοσης αυτής να είναι «τσιμπημένη», με τη μέση της δοκιμής μας να ανέρχεται περί τα 11,0 λτ./100 χλμ.
Το SEAT Leon X-Perience «φοράει» τον Euro6, 1,6 TDI 16βάλβιδο turbodiesel των 110 ίππων με μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ και ξεχωρίζει για τη χορταστική ροπή των 250 Nm, που είναι διαθέσιμη από τις 1.500-3.000 σ.α.λ. Ιδιαίτερα πολιτισμένος και απαλλαγμένος από αισθητούς κραδασμούς, ο κινητήρας δεν προβληματίζει στις καθημερινές μετακινήσεις και προσφέρει απόλυτα επαρκείς επιδόσεις. Για τη μετάδοση της κίνησης στους 4 τροχούς υπάρχει 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον σχετικό επιλογέα να είναι ευχάριστος σε αίσθηση και ακριβής στη λειτουργία του.
Το πιο οικονομικό από τα 3 στην πράξη είναι το Panda Cross με τον Euro6, 1,3 λτ., turbodiesel κινητήρα των 95 ίππων (ήταν 80 πριν) και κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. Τραβάει μια χαρά στις χαμηλές στροφές και βοηθά ιδιαίτερα στις εκτός δρόμου περιηγήσεις. Προσαρμοσμένο στις off road ανάγκες είναι και το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αφού η 1η σχέση είναι πιο κοντής κλιμάκωσης. Ο επιλογέας είναι θετικός και εύχρηστος.
anarwtiemai pou eidate thn poiothta sto renegate. An auto to autokinhto den eixe to shma jeep panw tou 8a elega oti einai kapoio kineziko ths kakias wras... To 500X pou ftiaxnonte sto idio ergostasio kai idia platforma einai pio prosegmeno kai pio omorfo.
Για γούστα θα μπορούσε να είναι το Wrangler, κανένα αξονάτο Toyota-Nissan χωρίς ίχνος ηλεκτρονικών, το Defender (ζημιάρικο), και φυσικά το Gwagen (για όποιον γνωρίζει πότε και τι πρέπει να κλειδώσει από τα διαφορικά του)...από τα τρία δυστυχώς μόνο το μικρό είναι τίμιο για αυτό που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο λεπτό!
anarwtiemai pou eidate thn poiothta sto renegate. An auto to autokinhto den eixe to shma jeep panw tou 8a elega oti einai kapoio kineziko ths kakias wras... To 500X pou ftiaxnonte sto idio ergostasio kai idia platforma einai pio prosegmeno kai pio omorfo.
Για γούστα θα μπορούσε να είναι το Wrangler, κανένα αξονάτο Toyota-Nissan χωρίς ίχνος ηλεκτρονικών, το Defender (ζημιάρικο), και φυσικά το Gwagen (για όποιον γνωρίζει πότε και τι πρέπει να κλειδώσει από τα διαφορικά του)...από τα τρία δυστυχώς μόνο το μικρό είναι τίμιο για αυτό που πληρώνεις μέχρι το τελευταίο λεπτό!