Το Polo με τα 115 άλογα έχει εμφανώς περισσότερο «νεύρο» και προφανώς καλύτερες επιδόσεις από την έκδοση με τα 95 άλογα. Κυρίως όμως φρενάρει αποτελεσματικά.

Κινητήρας: Περισσότερο «νεύρο» με μικρή επιβάρυνση της κατανάλωσης

92.136 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)

Με επιπλέον 20 άλογα και 25 Nm ροπής σε σχέση με τον βασικό 95άρι, ο «καλός» 1000άρης του Polo είναι εμφανώς πιο ζωηρός σε όλη την κλίμακα των στροφών. Ακόμη και υπό πίεση έχει δύναμη ως τον κόφτη, ωστόσο ψηλά δείχνει ξεκάθαρα την 3κύλινδρη φύση του. Με βοήθεια από το 6τάχυτο κιβώτιο (5άρι στην έκδοση των 95 ίππων) εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 σε 10,1 αντί 10,6 δλ. 60-100 με 4η σε 7,5 αντί 9,0 δλ. και 80-120 με 5η σε 10,6 αντί 14,1 δλ.), χωρίς όμως αισθητή επιβάρυνση σε κατανάλωση, αφού δεν χρειάζεται να τον «στύβεις» για να κινηθείς αξιοπρεπώς. Έτσι η πραγματική μέση κατανάλωση που είδαμε γυρόφερε στα 6,5 λτ./100 χλμ. (6,1 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 95 ίππων).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center