ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η ώρα της ανανέωσης και η παραγωγή στην Ελλάδα!

27.656 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2024)
Η εμφάνιση της Alfa 33 μετά τη δεύτερη και σημαντικότερη ανανέωση, ήρθε πιο κοντά στις μετέπειτα 145 και 146.
2 Φωτογραφίες »

Η εμφάνιση της Alfa 33 μετά τη δεύτερη και σημαντικότερη ανανέωση, ήρθε πιο κοντά στις μετέπειτα 145 και 146.

Το 1986 ήρθε η πρώτη επίσημη ανανέωση της 33. Μικρές λεπτομέρειες στο εξωτερικό, ανασχεδιασμένη γρίλια, νέες ζάντες αλουμινίου και νέα χρώματα. Ωστόσο στο σαλόνι οι αλλαγές ήταν πιο αισθητές, με νέο ανασχεδιασμένο ταμπλό (κατήργησε τον πίνακα οργάνων που άλλαζε θέση μαζί με το τιμόνι) και νέο τιμόνι. Βελτιώσεις έγιναν επίσης σε ανάρτηση και φρένα, ενώ πλέον το κιβώτιο είχε πιο «κοντές» σχέσεις.


Η station wagon εκδοχή της 33, η επονομαζόμενη «Giardinetta».
2 Φωτογραφίες »

Η station wagon εκδοχή της 33, η επονομαζόμενη «Giardinetta».


Στους κινητήρες, η μέχρι πρότινος επιλογή της QV με τους 105 ίππους, πλέον αποτελεί την μόνη επιλογή σε αυτά τα κυβικά, ενώ η κορυφαία QV δέχτηκε ένα πλούσιο δώρο. Έναν νέο, μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα Boxer, 1.712 κυβικών εκατοστών και απόδοσης 118 ίππων, με νέες κυλινδροκεφαλές και υδραυλικά ωστήρια.

Μάλιστα, 2 χρόνια αργότερα, ο 1.700άρης κινητήρας δέχτηκε μια ακόμα αναβάθμιση. Τα δύο διπλά Dellorto καρμπυρατέρ, αντικαταστάθηκαν από ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου της Bosch, ενώ προστέθηκε και ηλεκτρονική ανάφλεξη. Το αποτέλεσμα ήταν 8 ίπποι λιγότεροι, αλλά καλύτερη διαχείριση καυσίμου.

Δεν ήταν όμως αυτός ο μεγαλύτερος κινητήρας στη γκάμα της Alfa 33. Με την ανανέωση, λανσαρίστηκε και ένας νέος τελείως διαφορετικός κινητήρας. Πρόκειται για ένα turbodiesel μοτέρ, το οποίο είχε διάταξη σε σειρά, κάτι που έφερνε περιορισμούς, καθώς ο χώρος της μηχανής ήταν σχεδιασμένος για τον «κοντό» σε μήκος boxer. Για το λόγο αυτό λοιπόν, ο 1.800άρης diesel κινητήρας ήταν 3κύλινδρος σε σειρά, χωρίς intercooler, με απόδοση 73 ίππους.

Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως η παραγωγή της Αlfa 33 είχε ένα σύντομο πέρασμα από τη χώρα μας. Πιο συγκεκριμένα, το 1986 οι ελληνικές Αρχές ήρθαν σε συμφωνία για την παραγωγή κάποιων μοντέλων της 33 στη χώρα μας και πιο συγκεκριμένα στον Αγιο Στέφανο (λίγο έξω από την Αθήνα) που πουλήθηκαν στην Ελλάδα και το Ισραήλ. Η παραγωγή κράτησε μόλις 2 χρόνια ενώ συνολικά παράχθηκαν περίπου 1.500 μοντέλα της Alfa 33, με έναν μικρότερο 1.200άρη κινητήρα.
 

1990: Η «νέα» Alfa 33

Η τελευταία και σημαντικότερη ανανέωση της 33 έγινε το 1990, με τις διαφορές να είναι αρκετά έντονες, τόσο που ονομαζόταν ως «νέα 33». Βελτιώσεις στην καμπίνα και νέα εμπρός και πίσω «μούτρα» ήταν κάποιες από τις αλλαγές.

Επίσης, ο ηλεκτρονικός ψεκασμός μπήκε πλέον και στους 3 κυβισμούς του μοντέλου, ενώ στην περίπτωση του 1.700άρη κινητήρα καταργήθηκαν τα διπλά καρμπυρατέρ. Ο τελευταίος μάλιστα, απέκτησε και μια 16βάλβιδη εκδοχή, με αυξημένη ιπποδύναμη (135 PS) και νέο, εξελιγμένο ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Τέλος, από το 1990 και έπειτα, εξαλείφθηκαν τα προβλήματα σκουριάς που αντιμετώπιζαν πολλές Alfa 33, καθώς πλέον χρησιμοποιούνταν γαλβανισμένες λαμαρίνες.

Σελίδα 1Alfa Romeo 33: Έκανε τους Alfisti να ξεχάσουν την πίσω κίνηση
Σελίδα 2Η ώρα της ανανέωσης και η παραγωγή στην Ελλάδα!
Toyota
Moto