facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες
Ποιό είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, που μπορώ να αγοράσω;

Αναζητήστε με ...

Ένα μοντέλο: Μάρκα
Μοντέλο

ή 2 ή 3 μοντέλα: Μάρκα
Μοντέλο
  Μάρκα
Μοντέλο
  Μάρκα
Μοντέλο


ή με κριτήρια:
Κατηγορία
Kαύσιμο
Κριτήρια

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
TEST
Δοκιμή: Nissan Micra 1,2
Διαβάστηκε από 52415 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
nissan micra - Το μικρό μοντέλο της Nissan κοιτά προς την απλότητα, την ευκολία χρήσης και την οικονομία. Και σε μια περίοδο κρίσης και λιτότητας, ίσως η επιτυχία να κρύβεται κάπου εκεί ανάμεσα…
Το μικρό μοντέλο της Nissan κοιτά προς την απλότητα, την ευκολία χρήσης και την οικονομία. Και σε μια περίοδο κρίσης και λιτότητας, ίσως η επιτυχία να κρύβεται κάπου εκεί ανάμεσα…
Απλότητα. Αυτό είναι το βασικό συστατικό της συνταγής του νέου, τέταρτης γενιάς, Nissan Micra και αφορά στα πάντα. Από την εξέλιξη του μοντέλου και την παραγωγή του, μέχρι τη διαδικασία επιλογής για τον πελάτη. Υπό αυτό το πρίσμα και η διάθεσή του μόνο με έναν κινητήρα, ατμοσφαιρικό, βενζίνης και με χαμηλή κατανάλωση. Στο ίδιο μοτίβο και η σχεδίαση, με πιο απλές και απαλές γραμμές από το παρελθόν, αλλά και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που προσφέρουν πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.

Κινητήρας: Στόχος η οικονομία
Κάτω από το καπό του Μicra βρίσκεται ένα αλουμινένιο τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1.198 κ.εκ. με απόδοση 80 ίππους και 110 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Χάρη και στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ο κινητήρας είναι ζωντανός, έχει νεύρο, τα βγάζει πέρα με τις σχετικά μακριές σχέσεις του κιβωτίου και εξασφαλίζει αξιοπρεπέστατες μετακινήσεις. Αξιοσημείωτο είναι πως, παρά τον τρικύλινδρο χαρακτήρα του, το Micra δεν παρουσιάζει ανάλογες... δονήσεις χάρη στην προσθήκη ειδικού άξονα εξισορρόπησης.
Στα χαρτιά το νέο Micra επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. και προσδίδει στο βάρους 985 κιλών αμάξωμα τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Το μεγάλο ατού του κινητήρα πάντως είναι η οικονομία καυσίμου, αφού με 5,0 λτ./100 χλμ. (115 γρ CO2/χλμ.) είναι από τα οικονομικότερα 1.200άρια με κινητήρας βενζίνης της αγοράς, κοντράροντας ακόμη και 1.000άρια μοτέρ.

Εσωτερικό: Ευχάριστο, αλλά με μέτρια υλικά
Στο εσωτερικό του Micra, η σχεδίαση είναι νεανική, με την απλότητα να παίζει και πάλι πρωταγωνιστικό ρόλο. Καμπυλόγραμμη σχεδίαση, διχρωμία στις επενδύσεις, στρογγυλή κονσόλα-χαμόγελο που εξέρχεται από το ταμπλό, χαριτωμένος πίνακας οργάνων και απροβλημάτιστη εργονομία δημιουργούν μια ευχάριστη εικόνα, που όμως μετριάζεται από την ποιότητα και την υφή των πλαστικών που δείχνουν (και είναι) φθηνά καταδεικνύοντας την προσπάθεια διατήρησης του κόστους χαμηλά. Ευτυχώς, τα πάντα είναι γεροδεμένα δίνοντας τη στιβαρή αίσθηση που θα περίμενε κάποιος από ένα σύγχρονο Nissan. Υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες, ενώ πόντους στο καλάθι της πρακτικότητας βάζει και το διπλό ντουλαπάκι στη μεριά του συνοδηγού.

Ευρύχωρο για 4 και με πορτ-μπαγκάζ 265 λτ.
Η αύξηση του μήκους και του μεταξονίου του Micra έναντι του παλαιότερου μοντέλου (κατά 61 και 20 χλστ. αντίστοιχα), έχει βελτιώσει την ευρυχωρία της καμπίνας με τους πίσω επιβάτες να έχουν ικανοποιητικό αέρα για τα γόνατά τους, τη στιγμή που η νέα σχεδίαση της οροφής δεν αφαιρεί πόντους από τον «αέρα» για τα κεφάλια τους. Πάντως, δεν υπάρχει πλεονέκτημα του συρόμενου εμπρός-πίσω, πίσω καθίσματος που είχε το προηγούμενης γενιάς μοντέλο. Μέσα σε όλα πάντως η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ αυξήθηκε κατά 14 λτ. φθάνοντας πλέον τα 265. Με την πτώση της πλάτης του διαιρούμενου πίσω καθίσματος η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει και τα 1.132 λτ.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και ευκολοδήγητο
Το πρώτο που θα ξεχωρίσει κανείς στο Micra είναι και το ζητούμενο από ένα μικρό αυτοκίνητο: η ευκολία οδήγησης στην πόλη. Το τιμόνι «κόβει» αρκετά (κύκλος στροφής μόλις 9,3 μ.), η περιφερειακή ορατότητα είναι πολύ καλή, ενώ το παρκάρισμα είναι παιχνίδι χάρη στο ελαφρύ τιμόνι. Από εκεί και πέρα όμως τι γίνεται; Η V-Platform, όπως ονομάζεται η πλατφόρμα πάνω στην οποία κτίστηκε το Micra, είναι πιο ελαφριά και άκαμπτη, και μαζί με μια σειρά άλλων επεμβάσεων, συμβάλει στη μείωση του βάρους. Η ανάρτηση περιλαμβάνει την κλασική διάταξη των Γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω. Οι λάτρεις της οδήγησης δεν θα ενθουσιαστούν, αλλά και δε θα αρνηθούν ότι τα οδικά χαρακτηριστικά είναι απόλυτα ασφαλή και απροβλημάτιστα, με την πλάστιγγα να γέρνει προς την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Σαν αποτέλεσμα, οι κλίσεις στις στροφές είναι τονισμένες, το τιμόνι χωρίς σοβαρή αίσθηση, ενώ παραφωνία αποτελεί η αίσθηση των αποτελεσματικών φρένων και ο κάπως «λαστιχένιος» σε αίσθηση και με μακριές διαδρομές επιλογέας του κιβωτίου που δεν συμβαδίζει με την ακρίβεια του τιμονιού. Το στάνταρ ESP διακόπτει άμεσα κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης. Στον ανοιχτό δρόμο το Micra είναι αρκετά σταθερό και δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους.

Τιμή-εξοπλισμός: Με τιμή-πρόκληση!
Με 9.500 ευρώ, το Micra είναι ένα από τα φθηνότερα πεντάθυρα μικρά της αγοράς και μάλιστα χωρίς να είναι γυμνό. Η βασική έκδοση Motiva περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους, ABS και ESP. Το A/C, το ηχοσύστημα με ράδιο-CD, τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και το ρυθμιζόμενο τιμόνι κοστίζουν επιπλέον 830 ευρώ και ανεβάζουν την τιμή στα 10.530 ευρώ, όμως και πάλι η τιμή παραμένει μια από τις χαμηλότερες της αγοράς. Η αμέσως επόμενη έκδοση του Micra, η Acenta, διαθέτει -επιπλέον της Motiva- κλιματισμό, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες, cruise control και ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού.

Παθητική ασφάλεια: 6 αερόσακοι αλλά 4 αστέρια
Καλή είναι η παθητική ασφάλεια που προσφέρει το Micra στους επιβάτες του, από τη στιγμή που στον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνoνται 6 αερόσακοι και όλα τα γνωστά συστήματα παθητικής ασφάλειας. Στα crash test του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP, το Micra απέσπασε όμως τέσσερα αστέρια. Στην προστασία ενηλίκων αξιολογήθηκε με 30 βαθμούς (84%). Για τα παιδιά βαθμολογήθηκε με 39 βαθμούς (79%), ενώ στους πεζούς με 21 βαθμούς (58%).

Συμπέρασμα
Προσφέροντας ευελιξία και άνεση στην πόλη, ασφάλεια και σταθερότητα μακριά από αυτή, οικονομία και προσιτή τιμή με πολύ καλό εξοπλισμό, το Nissan Micra είναι στο πνεύμα της εποχής. Οδηγικά, δεν είναι ανάλογα πιπεράτο με το προηγούμενο μοντέλο, είναι όμως στιβαρό και ευκολοδήγητο με μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα τη μέτρια ποιότητα των υλικών στο μοντέρνο σχεδιαστικά εσωτερικό του. Όσον αναφορά στη σχεδίαση, αυτό είναι κάτι υποκειμενικό. Σε κάποιους θα αρέσει, σε κάποιους ίσως όχι, το σίγουρο όμως είναι ότι οι γραμμές παραμένουν απλές και απέριττες.






ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr