Τα πρώτα χιλιόμετρα τα διάνυσα σε αυτοκινητόδρομο τριών λωρίδων και είχα αρχίσει να ευχαριστιέμαι ένα άλλο ταξίδι, αλλιώτικο από όλα τα προηγούμενα.
Δυστυχώς, όμως, προσγειώθηκα αρκετά γρήγορα, αφού για τα επόμενα πέντε χιλιόμετρα περίπου, βρέθηκα στο γνωστό μοτίβο της μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση γιατί γίνονταν έργα. Δεκάδες φορτηγά, σκαπτικά μηχανήματα, μπολντόζες και μηχανήματα που στρώνουν την άσφαλτο σε μία μικρή σχετικά απόσταση, προσπαθούσαν να σμικρύνουν το χρόνο, ώστε να παραδοθούν σύντομα και τα χιλιόμετρα που τώρα κατασκευάζονται, ώστε οι εκδρομείς του Πάσχα να επιστρέψουν στην Αθήνα άνετα.
Πριν αρχίσω να αισθάνομαι ότι άλλη μία φορά η ελληνικά τσαπατσουλιά έκανε το θαύμα της, πλησίασα στο τούνελ της Παναγοπούλας, όπου ένας άψογος αυτοκινητόδρομος, μερικά μέτρα πιο ψηλά από τον παλιό σε οδηγεί στην είσοδο του τούνελ.
Κι εκεί, ώ του θαύματος, έχεις την αίσθηση ότι δεν κυκλοφορείς στην Ελλάδα, αλλά σε κάποιο ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο. Τα πέντε χιλιόμετρα του τούνελ τα διανύεις με τη σκέψη ότι επιτέλους γλιτώσαμε από ένα από τα πλέον επικίνδυνα σημεία του δρόμου.
Η ίδια αίσθηση συνεχίζεται για λίγα χιλιόμετρα μέχρι να φτάσω στις Καμάρες, όπου η ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου θα καθυστερήσει κάποιες εβδομάδες.
Μετά τις Καμάρες όπου διανύω ένα χιλιόμετρο περίπου με τα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, μπαίνω πάλι στον αυτοκινητόδρομο, οποίος παρακάμπτει το Αίγιο και σου προσφέρει ένα άνετο ταξίδι μέχρι την έξοδο για Καλάβρυτα.
Λίγο πιο κάτω συναντώ το τούνελ του Πλατάνου, το οποίο είναι το μόνο το οποίο δεν έχει ακόμα παραδοθεί στη διαδρομή από την Πάτρα ως την Κόρινθο. Για αρκετά χιλιόμετρα η διαδρομή γίνεται σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, αλλά εκείνο που σε εντυπωσιάζει είναι το πλήθος των οχημάτων, που εργάζονται πυρετωδώς για να παραδώσουν πριν από το Πάσχα ολόκληρο τον αυτοκινητόδρομο με εξαίρεση 4 με 5 σημεία, που καθυστερούν είτε γιατί βρέθηκαν αρχαία, είτε γιατί απαιτούνται δύσκολες και πρωτόγνωρες τεχνικές για να γίνουν τα έργα.
Μέχρι το Ξυλόκαστρο τα τμήματα αυτοκινητόδρομου που έχει τελειώσει, διαδέχονται άλλα υπό κατασκευή και από την Πάτρα χρειάστηκα 49 λεπτά για να διανύσω τη διαδρομή, ενώ άλλες φορές ξόδευα πάνω από μία ώρα και δέκα λεπτά.
Στο Ξυλόκαστρο τελειώνουν όλες οι δυσκολίες. Από το σημείο αυτό η οδήγηση είναι μεν προσεκτική, αλλά ξεκούραστη. Οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση μέχρι τη διασταύρωση με την Τρίπολη και οι τρεις στη συνέχεια μέχρι την Ελευσίνα σου προσφέρουν άνεση και ασφάλεια.
Και το ταξίδι συνεχίζεται στην Αττική οδό μέχρι το δαχτυλίδι στην Κηφισίας. Και όταν φτάνω στο φανάρι στην έξοδο από την Αττική οδό, το ρολόι δείχνει 11 και 51 λεπτά. Δηλαδή η διαδρομή από την Πάτρα ως την Αθήνα έγινε σε 1 ώρα και 48 λεπτά και ασφαλώς όταν ολοκληρωθούν τα έργα θα γίνεται σε λιγότερο χρόνο χωρίς να παραβιάζεται το όριο ταχύτητας.
Πηγή: NewsitΑρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti-touring.gr
ερωτηση προς την φοβερη κατασκευαστικη εταιρεια,καθως και στον υπουργο που δεν ξερει τι του γινεται:το κομματι κορινθου-κιατο,το φτιαξατε,οπου γερνουν τα αμαξια δεξια-αριστερα;;
Lancia Dedra to 1997, Πάτρα (Πανεπιστημιούπολη) - Αθήνα (Νέα Σμύρνη0 σε 1 ώρα και 25 λεπτά
Sideways λίγο δύσκολος ο χρόνος που λες. Εγώ αντίστοιχα το 1999με μηχανή Honda 1100xx το έκανα σε 70 λεπτά με την διαφορά ότι επί το πλείστον πήγαινα πάνω από 200 και στην ευθεία του Αιγίου με 315 κοντερισια.
απο κεφαλονια μιλωντας...επιτελους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!{ημουν φοιτητης και ''γερασα"' για να δω το εργο να ολοκληρωνεται}
68 λεπτά το 1996... Με Punto GT
Mitsaras 69 έχεις απόλυτο δίκιο σχεδόν σε όλα. Και εγώ έχω δει πολλά ατυχήματα μπροστά στα μάτια μου σε αυτόν τον δρόμο. Σίγουρα φταίει η ταχύτητα για τα πιο πολλά ατυχήματα,αλλά σε αυτόν τον δρόμο ειδικά για εμένα φταίει και ο ίδιος ο δρόμος σε μεγάλο ποσοστό. Επίσης δεν το έγραψα για να καυχηθω,γιατί και που το είπα δεν με γνωρίζετε. Το έγραψα για να επισημάνω ως απάντηση ότι είναι αδύνατο να κάνει το ίδιο χρόνο ένα Φιατ.
GreekBoy, Apostolos και sideways θα πρέπει να αισθάνεστε αν μη τι άλλο τυχεροί που έχετε τη δυνατότητα να καυχιέστε και να γράφετε την "οδηγική σας εμπειρία" σας και τις "επιδόσεις" σας μιας και δεν είστε κι εσείς μέσα στα χιλιάδες θύματα αυτού του δρόμου και της οδηγικής μας νοοτροπίας. Όσα χρόνια διανύω αυτό το δρόμο έχω δει εκατοντάδες σοβαράτροχαία με θύματα και με αποκλειστική ευθύνη των οδηγών και όχι του δρόμου. Πιστεύω και εύχομαι επιτέλους αυτό να περιοριστεί δραματικά.
Απάντηση προς τον φοβερό επισήμονα: Οι προδιαγραφές για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου έχουν τηρηθεί στο ακέραιο. Αν δεν σου αρέσουν, μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις την Π.Ε.Ο.
GreekBoy, Apostolos, sideways. Ελέγχονται τα στοιχεία σας. Αν είστε τυχεροί θα σας προλάβει η τροχαία, αλλιώς μπορεί να πάρετε κάποιον αθώο στο λαιμό σας
Πόση ώρα το κάνετε τώρα χωρίς να παραβιάσετε όπως ομολογήσετε τα όρια ταχύτητας υπό φυσιολογικές συνθήκες?