Μία χρονιά «στοίχημα» !
22629 Επισκέψεις στο άρθρο
Όπως όλα δείχνουν το 2020, λόγω των "συνθηκών" θα είναι μία χρονιά «στοίχημα» για την παγκόσμια οικονομία! Μία χρονιά που και στην δυναμική αγορά του τουριστικού προϊόντος, περιλαμβάνει πολλά στοιχήματα !
Στοιχήματα που σχετίζονται με «προς επίλυση» ζητήματα (που εμπλέκουν από τις Αεροπορικές εταιρείες και τον κλάδο ενοικίασης αυτοκινήτων μέχρι και τα χιλιάδες καταλύματα και ξενοδοχεία της χώρας μας).
Τι θα γίνει στον Ελληνικό Τουρισμό
Τα καλά νέα είναι πως ήδη γνωστοί διεθνείς τίτλοι (μέσων ενημέρωσης) αναδεικνύουν την Ελλάδα ως top προορισμό και για το 2020. Περιοδικά και ιστοσελίδες ήδη ξεχωρίζουν δικούς μας προορισμούς στις top φετινές τους επιλογές. Πρόσφατο παράδειγμα αυτό του Cosmopolitan που στις 5 κορυφαίες (από τις TOP-10) επιλογές του περιέλαβε την Αθήνα και την πανέμορφη Ρόδο μας !
Από την άλλη το 2021, σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων του διεθνούς τουριστικού κλάδου, η Ελλάδα θα αποτελέσει πολύ δυνατό πόλο έλξης. Οι εκτιμήσεις «μιλάνε» για νούμερα μεγαλύτερα και από του 2019.
Αιτία (πέραν προφανώς του πολύ καλού «τουριστικού μας προϊόντος» και η πολύ καλή πορεία της χώρας μας στην αντιμετώπιση της πανδημίας και τα πολύ λίγα (συγκριτικά με όλες τις άλλες χώρες) κρούσματα
Στην πράξη βέβαια πρώτα θα χρειαστεί να λυθούν «όλες οι ασκήσεις» των διεθνών γραφείων τουρισμού (tour operators), των αεροπορικών εταιρειών κλπ.
Ο Έλληνας τουρίστας !
Μοιάζει μία από τις λύσεις να είναι μία «γνωστή μας από παλιά».
Ο Έλληνας τουρίστας. Ο Έλληνας που φέτος θα έχει ένα λόγο «απόδρασης» παραπάνω. Ο Έλληνας που ξέρει να περνάει καλά (ακόμη και με λιγότερα). Ο Έλληνας που πρώτος εκτιμά τις ομορφιές (και την ασφάλεια) των προορισμών της χώρας του !
Ήδη οργανώνονται οι τοπικές κοινωνίες, οι Σύνδεσμοι μα και οι κατά τόπους επιχειρηματίες του τουρισμού. Στόχος τους η δημιουργία ελκυστικών προτάσεων για την ελληνική οικογένεια που και φέτος μπορεί να δώσει λύση. Λύση Win-Win. Καθώς και ο επισκέπτης θα ωφεληθεί από μία καλή προσφορά και ο επαγγελματίας θα καλύψει μέρος του χαμένου εδάφους (και κρατήσεων).
Είναι η 1η φορά
Είναι η 1η φορά που οι υποψήφιοι επισκέπτες ενός προορισμού έχουν τόσο χρόνο να ψάξουν-βρουν top προτάσεις ή τους καλύτερους σε κάθε περιοχή (εν όψει καλοκαιριού). Αντίστοιχα η 1η φορά, που και οι επαγγελματίες του τουρισμού, διαθέτουν τόσο χρόνο, να κτίσουν το προφίλ και τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης και του προορισμού (στον οποίο εδρεύουν) !
Το #menoume spiti απογείωσε τα νούμερα του Autotriti.gr και της ειδικής ταξιδιωτικής του σελίδας (Τοuring). Γι αυτό και εμείς δουλεύουμε «υπερωρίες» ψάχνοντας συνέχεια θέματα που καλύπτουν το ενδιαφέρον του κοινού και υποστηρίζουν τους επαγγελματίες που έχουν να πουν και να δείξουν χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό μας.
Διαβάστε πιο κάτω, τους top λόγους που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε αυτούς τους προορισμούς. Προς το παρόν "ονειρευτείτε" και "κρατήστε σημειώσεις». Σύντομα τα πράγματα "θα πάρουν τον δρόμο τους".