Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/2/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/2/2001

Με γνώμονα την εργονομία 

Δεν περιμέναμε να εντυπωσιαστούμε από τη σχεδίαση του θαλάμου επιβατών του 5θυρου Pinin, και οι προβλέψεις μας επαληθεύθηκαν. Μένει κανείς όμως ικανοποιημένος με τη λειτουργικότητα και την καλή εργονομία του ταμπλό, κάτι που είναι περισσότερο σημαντικό για το κοινό της κατηγορίας. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, είναι ευανάγνωστος και χάρη στο χρωματισμό του αποπνέει ένα σπορτίφ χαρακτήρα. Τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας και χάρη στην ανάλογη συναρμογή δεν εμφανίζουν τριγμούς ή θορύβους. Σε χωροταξικό επίπεδο, ο ωφέλιμος χώρος για τους επιβάτες δεν εντυπωσιάζει. Μάλιστα το πίσω κάθισμα θα δυσκολέψει τα άτομα με υψηλό ανάστημα, ενώ η μεταφορά και τρίτου επιβάτη σε αυτό αποτελεί μάλλον... ουτοπία. Οι εμπρός επιβάτες έχουν αρκετό χώρο, τα καθίσματα όμως είναι λίγο στενά και δεν προσφέρουν ιδιαίτερα καλή πλευρική στήριξη. Το "έργο" του οδηγού εξυπηρετεί η πολύ καλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση που εξασφαλίζουν αφ' ενός η τοποθέτηση του καθίσματος ψηλά, αφ' ετέρου οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. 


Το ταμπλό του Pinin είναι σχεδιασμένο με καλή εργονομία και κατασκευασμένο από σκληρό πλαστικό καλής ποιότητας.
Οι περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος έχουν αντίκτυπο στο διαθέσιμο για τις αποσκευές χώρο. Αυτός μπορεί να αυξηθεί με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.
Οι πολλές ρυθμίσεις του καθίσματος του οδηγού θα βοηθήσουν τον καθένα να βρει την κατάλληλη θέση. Ο χώρος για το κεφάλι και τα πόδια του πίσω επιβάτη είναι ιδιαίτερα περιορισμένος.

 ΔΟΚΙΜΗ Mitsubishi Pajero Pinin 5d
 Πολιτισμένο "αγρίμι"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Mitsubishi πρωτοπορεί... και το δείχνει!
Με γνώμονα την εργονομία