Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2002

Ευχάριστο στον δρόμο το νέο Nissan Primera

H ανάρτηση του νέου Primera, η οποία είναι εξελιγμένη από το τεχνικό κέντρο της εταιρείας στην Αγγλία, συνδυάζει την ευχάριστη οδική συμπεριφορά με τη μέγιστη προσφερόμενη άνεση στους επιβάτες. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων όπως και η πίσω, ενώ και στους δύο άξονες υπάρχει αντιστρεπτική δοκός. Η ανάρτηση της Laguna με τη μαλακή ρύθμιση, προσφέρει στους επιβάτες κορυφαία επίπεδα άνεσης, ενώ εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά. Πιο σφιχτή είναι η ανάρτηση του Seat Leon, με αποτέλεσμα να περιορίζεται εν μέρει η άνεση των επιβατών. Η οδική συμπεριφορά του Seat είναι ουδέτερη. Σφιχτή είναι και η ανάρτηση του Toyota Avensis, η οποία ικανοποιεί με την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες. Στο δρόμο το Avensis δεν προορίζεται για σπορτίφ οδήγηση.
Η ανάρτηση του νέου Primera προσφέρει ασφαλή και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
H μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης της Laguna προσφέρει στους επιβάτες κορυφαία επίπεδα άνεσης. Επίσης εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά.
Η σφιχτή ανάρτηση του Toledo περιορίζει εν μέρει την άνεση των επιβατών. Ο οδηγός είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα στην ευθεία, καθώς το αμάξωμά του παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Νέο Nissan Primera και ο ανταγωνισμός
 
Στη μέση της κατηγορίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Νέα πρότυπα αισθητικής στο Primera
Χώροι που καλύπτουν τις ανάγκες μιας οικογένειας
Ευχάριστο στον δρόμο το νέο Nissan Primera
Απέναντι στο μελλοντικό ανταγωνιστή, το νέο Opel Vectra 
Ικανοποιητικής απόδοσης μηχανικά σύνολα 1,6 λίτρων
Τα υπέρ και κατά των άμεσων ανταγωνιστών
"Εξυπνο" σύστημα cruise control