Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/3/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2002

Ο γνωστός 16βάλβιδος κινητήρας των 1,4 λίτρων

Το μηχανικό σύνολο της έκδοσης Sport, είναι το γνωστό από τις παλιότερες εκδόσεις του μοντέλου αλλά και από τα αντίστοιχα μικρά των άλλων εταιρειών του Ομίλου VW. Επιδεικνύει ευστροφία και πολύ καλή αμεσότητα στην απόκριση, παρά την ύπαρξη της ηλεκτρονικής πεταλούδας που επιφέρει μια μικρή καθυστέρηση στη μεταφορά της εντολής για άνοιγμα του γκαζιού, ιδιαίτερα αμέσως μετά από ένα φρενάρισμα. Σε κάθε περίπτωση το μηχανικό σύνολο ικανοποιεί με την απόδοσή του, ενώ το ελάχιστο από τον παραγώμενο ήχο του που φτάνει στην καμπίνα των επιβάτων, έχει ευχάριστη χροιά. Το κιβώτιο των ταχυτήτων εμφανίζει λίγο πιο μακριά κλιμάκωση σε σχέση με το απελθόν μοντέλο, γεγονός που έχει μικρή επίπτωση στις επιδόσεις του νέου Seat Ibiza.



Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων με τη 16βάλβιδη κεφαλή, είναι εύστροφος και παράγει ήχο ευχάριστης χροιάς.
Παρουσίαση στην Κρήτη 
Με μια πολύ ζεστή εκδήλωση που διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Seat, Τεχνοκάρ Α.Β.Ε.Ε., συνοδεύτηκε η παρουσίαση του νέου Ibiza. Το κέφι και τη ζωντάνια των ανθρώπων της Τεχνοκάρ συμμερίστηκαν οι εκπρόσωποι των περιοδικών και όχι μόνο που ασχολούνται με το αυτοκίνητο. Ετσι για μια ημέρα βρεθήκαμε στην Κρήτη, όπου εκτός από το νέο Seat Ibiza, γευτήκαμε πολλές παραδοσιακές νοστιμιές αλλά και τοπικό γλέντι με χορούς και μουσική, που συνοδεύτηκε από μεγάλη ποσότητα τσικουδιάς -πράγμα που κατέστησε τη χρήση λεωφορείων για τη μεταφορά στο ξενοδοχείο επιβεβλημένη...

 ΔΟΚΙΜΗ Seat Ibiza 1,4 16V Sport
 
Mεσογειακό ταπεραμέντο με γερμανικά γονίδια
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εξαιρετικό το πλαίσιο, βελτιωμένη ακαμψία και ασφάλεια
Σύγχρονο εσωτερικό, πολύ καλή συναρμολόγηση
Λίγο μεγαλύτεροι οι χώροι για τους επιβάτες
Σταθερό, ασφαλές και ενίοτε ευχάριστο στο δρόμο
Ο γνωστός 16βάλβιδος κινητήρας των 1,4 λίτρων