Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/4/2002

Οριακός ο κινητήρας των 102 ονομαστικών ίππων 

Η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων απόδοσης 102 ονομαστικών ίππων, καθώς υπάρχει και έκδοση με τον ίδιας χωρητικότητας κινητήρα αλλά με ονομασική ισχύ 82 ίππων. 
Η ισχύς του μηχανικού αυτού συνόλου είναι οριακή για το μεγάλο βάρος του αμαξώματος, κάτι που γίνεται εμφανές σε ανηφορικούς δρόμους όπου το αυτοκίνητο δεν μπορεί να αναπτύξει υψηλές ταχύτητες. Στις χαμηλές στροφές η ελαστικότητα και η απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού ικανοποιούν, εικόνα η οποία βελτιώνεται από τις μεσαίες στροφές και άνω. Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο κοστίζει επιπλέον 790 ευρώ. Οι αλλαγές των ταχυτήτων επιτυγχάνονται όπως σε ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με τη διαφορά ότι ο οδηγός αντί να πατάει το συμπλέκτη αφήνει το πεντάλ του γκαζιού.


Ο κινητήρας των 1,6 λίτρων απόδοσης 102 ονομαστικών ίππων προσδίδει μέτριες επιδόσεις στο βαρύ αυτοκίνητο.

 ΔΟΚΙΜΗ Mercedes Vaneo 1,6 102 PS
 
Παρών και στα πολυχρηστικά οχήματα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οριακός ο κινητήρας των 102 ονομαστικών ίππων
Ιδιο σχεδόν εσωτερικό με αυτό της A-Class
Πολύ μεγάλοι χώροι επιβατών και αποσκευών
Ασφαλής οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή
Υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας σύμφωνα με τα πρότυπα της Mercedes