Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2001

Για highways και παραλιακή

Η οδική συμπεριφορά του Chrysler Sebring είναι απολαυστική για όσους δεν έχουν βλέψεις σπορτίφ οδήγησης ή ταχύτατων μεταφορών. Η όλη ρύθμιση των αναρτήσεων, η εξαιρετική ποιότητα κύλισης αλλά και η απόδοση του κινητήρα "συνηγορούν" στο ότι το αυτοκίνητο έχει κατασκευαστεί για να κυλάει τους τροχούς του σε άσφαλτο με ταχύτητα ράθυμης βόλτας ή ταξιδιού σε ανοιχτό και χωρίς πολλές στροφές όμως δρόμο. Το σύνολο πλαισίου, ανάρτησης και ελαστικών προσφέρει αρκετά μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, τα οποία όμως για να προσεγγίσει κανείς, θα πρέπει να εξοικειωθεί με το χωρίς αίσθηση και έντονα υποβοηθούμενο τιμόνι του μοντέλου. Ακόμα όμως και αν επέλθει η εξοικείωση, ο οδηγός θα πρέπει να συνηθίσει τις μακριές σχέσεις του κιβωτίου αλλά και το ιδιόμορφο σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του μοντέλου, που επενεργεί μέσω του κυκλώματος των φρένων στον/στους τροχούς που περιστρέφονται γρηγορότερα από τον/τους άλλους, έτσι ώστε να εξισωθεί η ταχύτητά τους. Πάντως ακόμα και όταν πιεστεί, το Sebring αποδεικνύεται απολύτως ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο μετά από ιδιαίτερα απότομους χειρισμούς από τη μεριά του οδηγού αλλά και πάλι σε περιορισμένη ένταση. Οι κλίσεις στις στροφές είναι αυξημένες αλλά δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα, ενώ στις ευθείες το cabrio μοντέλο είναι εξαιρετικά σταθερό, με χαμηλή στάθμη παραγόμενου θορύβου. Η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο, δείχνει πως οι απαιτήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών έπαιξαν ουσιώδη ρόλο στη εξέλιξη του Sebring.


Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αυξημένες ένεκα της παρεχόμενης προς τους επιβάτες άνεσης. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ υψηλά. 


Στις ευθείες η σταθερότητα είναι υποδειγματική για ανοιχτό αυτοκίνητο, ακόμα και όταν η ταχύτητα προσεγγίζει την τελική του μοντέλου. 


Oι καλαίσθητες ζάντες αλουμινίου είναι 16 ιντσών και ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό.

Η διαδικασία της αποκάλυψης 

Σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα, ο ηλεκτρομηχανισμός της κουκούλας έχει "ξεσκεπάσει" την καμπίνα των επιβατών, κρύβοντας επιμελώς την οροφή σε ειδικό χώρο πάνω από αυτόν για τις αποσκευές. Κάπως χρονοβόρα είναι η διαδικασία τοποθέτησης του καλύμματος της κουκούλας αλλά η εφαρμογή του είναι πολύ καλή και αποζημιώνει τον κόπο του οδηγού. 

 ΔΟΚΙΜΗ Chrysler Sebring Cabrio 2,0 
 
Προς Ευρώπη με σταθερά βήματα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Τέσσερις ενήλικοι με χαρακτηριστική άνεση
Εμφαση στην ασφάλεια
Για highways και παραλιακή