Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2002

Κινητήρες στα 2,0 λίτρα 

Opel Zafira OPC: 
"Δανεισμένος" από το Astra Coupe Turbo, o 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας Ecotec αναλαμβάνει να χαρίσει στην έκδοση OPC του Zafira τον άτυπο τίτλο του πιο γρήγορου οχήματος ενός όγκου, στη μικρομεσαία κατηγορία αμαξώματος. Παρά το υψηλό βάρος του αμαξώματος, οι επιδόσεις που εξασφαλίζει ο κινητήρας είναι εξαιρετικές, με μια μικρή φυσικά επιβάρυνση στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου. Η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού είναι άμεση και τα αποθέματα ροπής μεγάλα, σχεδόν σε όλη την κλίμακα περιστροφής. H λειτουργία του είναι γραμμική και αθόρυβη, θυμίζοντας ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο. 
Renault Scenic RX4: 
Ο 2λιτρος κινητήρας φέρει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και χαρακτηρίζεται από μέτρια ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, παρά την ύπαρξη επαρκούς ποσότητας ροπής. Αυτό αποδίδεται στην αραιή κλιμάκωση των ταχυτήτων και στο αυξημένο βάρος του αμαξώματος. Ο θόρυβος που παράγει από τις 4.000 σ.α.λ. και πάνω καθίσταται ενοχλητικός. Οι επιδόσεις που προσδίδει χαρακτηρίζονται μέτριες ενώ η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel Zafira OPC - Renault Scenic RX4
 
Εντός, εκτός και... εναλλάξ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες στα 2,0 λίτρα
Ευρύχωρο και ποιοτικό
Κινείται και στρίβει σαν "τρένο"
O πρώτος διδάξας
Ελευθερία κίνησης