Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/4/2002

Κινείται και στρίβει σαν "τρένο"

Όταν ένα κατ' εξοχήν οικογενειακού τύπου αμάξωμα μπορεί και κινείται σχεδόν σαν ένα "καθαρόαιμο" σπορ αυτοκίνητο, τότε μόνο για απόλυτα επιτυχημένη δουλειά των μηχανικών του OPC μπορεί να μιλήσει κανείς. Αυτοί κατάφεραν να "χωρέσουν τα δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη". Γιατί, ενώ τροποποίησαν την ανάρτηση προκειμένου να μπορεί να αντεπεξέλθει το αμάξωμα στη μεγάλη ισχύ του κινητήρα, διατήρησαν ταυτόχρονα ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης. Η ρύθμιση του συστήματος είναι σαφώς πιο "σφικτή", ενώ και η διαδρομή των αναρτήσεων εμφανίζεται ελαφρώς περιορισμένη, γεγονός στο οποίο οφείλεται η "ξερή" -αλλά όχι σε βαθμό που να προβληματίζει- αντίδραση σε εγκάρσιες ανωμαλίες. 
Η νέα αυτή "συνταγή" καθιστά το Zafira OPC ικανό να κινείται σβέλτα και με μεγάλη ασφάλεια τόσο στην ευθεία, όπου δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, όσο και στις στροφές. Εκεί τα περιθώρια ελκτικής και πλευρικής πρόσφυσης είναι μεγάλα και οι κλίσεις του αμαξώματος περιορισμένες, στοιχεία που επιτρέπουν τη διατήρηση υψηλής μέσης ταχύτητας. Επικουρικό στοιχείο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς αλλά και σε αυτόν της αισθητικής αποτελούν οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών που φιλοξενούν ελαστικά διαστάσεων 225/45.



Το ενός όγκου Opel Zafira OPC καταρθώνει να αντυπωσιάζει με τον τρόπο που κινείται στο δρόμο.


H διάταξη των αναρτήσεων του Zafira OPC δε διαφοροποιείται από αυτή των υπόλοιπων εκδόσεων. Διαφορές ωστόσο εντοπίζονται στις ρυθμίσεις.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Opel Zafira OPC - Renault Scenic RX4
 
Εντός, εκτός και... εναλλάξ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες στα 2,0 λίτρα
Ευρύχωρο και ποιοτικό
Κινείται και στρίβει σαν "τρένο"
O πρώτος διδάξας
Ελευθερία κίνησης