Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/6/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2002

Παρεμφερείς ιπποδυνάμεις, ανάλογα "βάρη" για μετακίνηση 

Τα μηχανικά σύνολα των τριών μοντέλων του συγκριτικού έχουν κοινή χωρητικότητα 1,8 λίτρων και παρεμφερή απόδοση ισχύος. Καθώς το φερόμενο βάρος των αμαξωμάτων δε διαφέρει σημαντικά, η υπεροχή στις επιδόσεις που εμφανίζει το Renault Laguna οφείλεται στην κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων. Τα λειτουργικά χαρακτηριστικά και των τριών κινητήρων είναι ανάλογα του "ύφους" ανά περίπτωση. Τον περισσότερο θόρυβο αναλογικά παράγει το μηχανικό σύνολο του Primera σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας. Περισσότερο τραχύς είναι ο ήχος που παράγεται από τον κινητήρα του Opel Vectra στα υψηλά πεδία του στροφόμετρου. Ο πιο πολιτισμένος σε κραδασμούς και θόρυβο είναι ο Γαλλικός κινητήρας της Laguna II, του οποίου ο ήχος φιλτράρεται αρκετά καλά χάρη και στην ηχομόνωση του αμαξώματος. 

Οι 118 ίπποι του μηχανικού συνόλου του Nissan Primera προσδίδουν στο μοντέλο αρκετά καλές επιδόσεις και πολύ καλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας.
Ο κινητήρας του Vectra παράγει τον πιο μπάσο ήχο μεταξύ των τριών, ενώ και η λειτουργία του είναι τραχιά ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές.
Ο πιο πολιτισμένος μεταξύ των τριών είναι ο Γαλλικός κινητήρας. Η ομαλή του λειτουργία και η χαμηλή στάθμη θορύβου που παράγει είναι τα χαρακτηριστικά του.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan Primera 1,8-Opel Vectra 1,8-Renault Laguna II 1,8
 
Τριεθνές ζήτημα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Παρεμφερείς ιπποδυνάμεις, ανάλογα "βάρη" για μετακίνηση
Σύγχρονη σχεδίαση, πολύ καλή εργονομία
Χώροι με μικρές διαφορές για οικογένεια
Με γνώμονα τις ασφαλείς μετακινήσεις
Στα ίσια κοιτά ο νέος παίχτης