Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/9/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2001

Καλαίσθητη σχεδίαση, στιβαρή κατασκευή

Στην καμπίνα των επιβατών, η αναβάθμιση της συναρμολόγησης γίνεται άμεσα αισθητή κερδίζοντας την πρώτη εντύπωση. Σχεδιαστικά το ταμπλό αλλά και όλες οι επιφάνειες του μοντέλου είναι καλαίσθητες, ενώ προσεγμένη είναι και η εργονομία των εκάστοτε χειριστηρίων. 
Τίποτα σε επίπεδο εξοικείωσης δε θα προβληματίσει τον οδηγό στον περιβάλλοντα χώρο. Η θέση του τελευταίου είναι τοποθετημένη ψηλά δίδοντας την απαραίτητη περιφερειακή ορατότητα χάρη στις εκτεταμένες γυάλινες επιφάνειες. Το μόνο σημείο που μπορεί να επικριθεί είναι οι φαρδιές κολόνες του αμαξώματος που πλαισιώνουν το εμπρόσθιο παρμπρίζ, οι οποίες αρκετές φορές θα αποτελέσουν εμπόδιο στην ορατότητα του οδηγού. 
Τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό αλλά και γενικότερα σε κάθε επενδεδυμένη επιφάνεια δείχνουν καλής ποιότητας. Στο ίδιο επίπεδο κυμαίνεται και η ποιότητα του υφάσματος με το οποίο επενδύονται τα σκληρά καθίσματα, τα οποία σε μεγάλα ταξίδια μπορεί να κουράσουν τους επιβάτες.



Το κάθισμα του οδηγού είναι τοποθετημένο ψηλά, εξασφαλίζοντας καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.
Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μια συστοιχία φωτεινών ενδείξεων. Στο κέντρο του ταμπλό (φωτό) βρίσκεται ο βασικός πίνακας με τα αναλογικά όργανα, με σχήμα και κλίση προς τον οδηγό "α λα" Toyota Yaris.
Στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων υπάρχουν τραπεζάκια αεροπορικού τύπου για τους πίσω επιβάτες.
Χωρίς εργονομικά παράδοξα, το ταμπλό του Matrix προσφέρεται για εύκολη εξοικείωση από τον οδηγό.

 ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Matrix 1,6
 
Γέφυρα αξιών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Επαρκής ο κινητήρας των 1,6 λίτρων
Καλαίσθητη σχεδίαση, στιβαρή κατασκευή
Ανετοι οι πίσω επιβάτες
Ευχάριστη έκπληξη στο δρόμο