Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/10/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2001

Haldex ή AWD; 

Τεχνολογικά προηγμένα και τα δύο συστήματα τετρακίνησης, προσφέρουν διαφορετική αίσθηση στο δρόμο. Επιδεικνύοντας άλλα πλεονεκτήματα το ένα από το άλλο, έχουν κοινό παρονομαστή την αυξημένη ενεργητική ασφάλεια που προσφέρουν κατά την κίνηση των δύο μοντέλων. Πιο συγκεκριμένα, η μόνιμη τετρακίνηση του Subaru με ποσοστό κατανομής της ροπής 50/50 ανά άξονα, μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερες τριβές με συνέπεια στις φθορές των κινούμενων μερών αλλά και την κατανάλωση δείχνει όμως πιο ομοιογενής στο δρόμο, με συμπεριφορά τυπική για τετρακίνητο αυτοκίνητο. 
Από την άλλη μεριά, ο ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης Haldex που μεταφέρει ποσοστό (έως 50%) της ροπής στους τροχούς του πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, προσδίδει αυξημένο επίπεδο ασφαλείας, επαναφέροντας το αυτοκίνητο στην επιθυμητή από τον οδηγό πορεία, όταν η υποστροφή κάνει την εμφάνισή της. Από την κατάσταση του οδοστρώματος όμως, εξαρτάται και η μετατροπή της υποστροφής σε υπερστροφή, γεγονός που απαιτεί από τον οδηγό τη μεγαλύτερη δυνατή συγκέντρωση στο δρόμο.


Με τη χρήση του Haldex εξασφαλίζεται η μεταφορά ροπής και στους τροχούς του πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 
 Skoda Octavia 1,8 Turbo 4x4 - Subaru Impreza 1,6 S-Turbo
 Ζήτημα τιμής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Haldex ή AWD;
Ασφάλεια στο δρόμο υπέρ πάντων
Χώροι και ποιότητα Octavia - Αισθηση Impreza
Ξεκάθαρη επικράτηση Octavia