Με το Octavia να κερδίζει σε όλους σχεδόν του επιμέρους τομείς, το ερώτημα που τίθεται δεν είναι το ποιο από τα δύο μοντέλα είναι συνολικά καλύτερο. Αλλωστε όπως είναι γνωστό το μέγεθος της επιτυχίας ενός μοντέλου είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την αξία των ανταγωνιστών που καλείται να ξεπεράσει. Πόσο μάλλον όταν το μοντέλο αυτό προσφέρεται και σε εξαιρετικά δελεαστική τιμή, πλήρως εξοπλισμένο. Το άλλοθι για το Impreza είναι η χωρητικότητα του κινητήρα του, που μέσω της επιτυχημένης επέμβασης για τη μετάλλαξη από ατμοσφαιρικό σε turbo, έχει αποκτήσει δυναμική ανάλογη 2λιτρου μηχανικού συνόλου και μπορεί να "στέκεται" απέναντι στον υπερτροφοδοτούμενο 1.800άρη του Skoda. Οταν λοιπόν η αγορά αυτοκινήτου επηρεάζεται από τη φορολογική δήλωση σε μεγάλο βαθμό με τις 800.000 δρχ της διαφοράς του τεκμηρίου μεταξύ των δύο κατηγοριών κυβισμού, τότε και μόνο η επιλογή έχει τη μορφή του Subaru Impreza.
Η επικράτηση του Octavia είναι συνολική απέναντι σε ένα απόλυτα αξιόλογο 1.600άρι, το οποίο είναι και τιμολογιακά ακριβότερο.