Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/10/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/10/2002

Ταξιδιάρικος χαρακτήρας

Στο δρόμο το Superb καταφέρνει να μεταφέρει σε οδηγό και επιβάτες την αίσθηση της ασφάλειας και της στιβαρότητας του πλαισίου με τον τρόπο που κινείται. 
Στο εθνικό οδικό δίκτυο, η παρεχόμενη άνεση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, απόρροια του γενικότερου στησίματος του αυτοκινήτου και του μεγάλου μεταξονίου, ενώ σε ταχύτητες ακόμα και κοντά στην τελική του δεν παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης. Σε δρόμο με στροφές η ουδέτερη συμπεριφορά του ξαφνιάζει ευχάριστα αφού καταφέρνει και κρύβει περίτεχνα το αυξημένο μήκος του. 
Οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι προβλέψιμες στις περισσότερες των περιπτώσεων και μόνο σε κακής ποιότητας οδόστρωμα και με βαθιά πίεση του δεξιού πεντάλ θα παρατηρηθεί το φαινόμενο της υποστροφής. 
Με ενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, ο οδηγός δε συναντά σε καμιά περίπτωση τέτοιου είδους αντιδράσεις και μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια. 
Σε όλες τις συνθήκες κίνησης του Superb το πολύ καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης περνάει με τον καλύτερο τρόπο στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες κατά την κίνηση του οχήματος. Το σύστημα πέδησης του Superb αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους στους εμπρός τροχούς και απλούς πίσω ενώ το μεσαίο πεντάλ προσφέρει αρκούντως καλή αίσθηση αλλά και αποτελεσματικότητα αφού επιβραδύνει το βαρύ αμάξωμα σε 41,9 μ από τα 100 χλμ/ώρα, τιμή πολύ καλή για τη συγκεκριμένη δοκιμασία. 
Η χρήση του ABS σε συνδυασμό με το EDL συμβάλλει τα μέγιστα σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού. Η ανάρτηση του Superb αποτελείται στο εμπρόσθιο μέρος από πολλαπλούς συνδέσμους και αντιστρεπτική δοκό που στηρίζονται σε ξεχωριστό υποπλαίσιο με ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ πίσω η αντιστρεπτική δοκός συνδυάζεται με τον ημιάκαμπτο άξονα. 
Η ρύθμιση της είναι αρκούντως σκληρή ώστε να εξασφαλιστεί η καλή κατευθυντικότητα του μοντέλου, αλλά ταυτόχρονα διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει και την απορροφητικότητά της.



Η οδική συμπεριφορά του Superb είναι ουδέτερη και μόνο σε έντονη πίεση του δεξιού πεντάλ θα ανοίξει η τροχιά του μέρους και αφού το σύστημα της ευστάθειας είναι απενεργοποιημένο.


Σε ταχύτητες κοντά στην τελική το Superb παραμένει ακλόνητο 
και επιδεικνύει εξαιρετική κατευθυντικότητα.

 ΔΟΚΙΜΗ Sκoda Superb 1,8T
 
Γνώριμο αλλά διαφορετικό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ικανός για τον χαραρακτήρα του αυτοκινήτου
Ταξιδιάρικος χαρακτήρας
Μεγάλοι χώροι και υψηλή ποιότητα