Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/11/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/11/2002

Δύο τούρμπο για το Audi 

Ο κινητήρας του Audi είναι πραγματικά εντυπωσιακός. Έχει χωρητικότητα 2.671 κ.εκ. και έξι κυλίνδρους σε διάταξη V σε περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Η απόδοση των 250 ίππων επιτυγχάνεται με την "αρωγή" δύο τούρμπο. Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο επιταχύνει με χαρακτηριστική άνεση το βαρύ αμάξωμα των 1.795 κιλών. Η ροπή των 350 Nm είναι στοιχείο που θα εκτιμηθεί στις χαμηλές ταχύτητες (ιδίως τη στιγμή που η μέγιστη ροπή αποδίδεται μόλις από τις 1.800 σ.α.λ.). Ενδεικτικό της εκρηκτικότητας του μηχανικού συνόλου είναι ότι ο δείκτης της ταχύτητας φτάνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,6 δευτ. Η τελική ταχύτητα του Allroad αγγίζει τα 234 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνεργάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (τύπου Tiptronic) που διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία που πλησιάζει το τέλειο καθώς οι σχέσεις αλλάζουν ομαλά και άμεσα χωρίς καθυστερήσεις και "σκορτσαρίσματα".


Ο κινητήρας των 2,7 λίτρων διαθέτει δύο υπερτροφοδότες και ισάριθμα intercooler. Η απόδοσή του φτάνει τους 250 ίππους και τα 350 (!) Nm.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Audi Allroad vs Range Rover
 
Αν ήμουν πλούσιος...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δύο τούρμπο για το Audi 
Εργοστάσιο παραγωγής ισχύος 
Σπορτίφ το Allroad
Κυρίως ασφάλτινο
Με βάση την πολυτέλεια
Θέλει τα δύσκολα